اقدام پژوهی چگونه توانستم در درس انشا ء دوره راهنمایی تحول ایجاد کنم ؟

 اقدام پژوهی چگونه توانستم در درس انشا ء دوره راهنمایی تحول ایجاد کنم ؟

این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش در 16 صفحه می باشد.

 

 

 

 




((چکیده))

ضعف وکم کاری که دانش آموزان درساعت انشا ونگارش ازخود نشان می دادند مرا بر آن داشت که این مسئله را به صورت موشکافانه ای ،مورد کنکاش و وبررسی قرار دهم واین کلاس ها را از یک نواختی خارج سازم.

 

همین امر باعث شده دست به تحقیق وتفحص دامنه داری بزنم به همین خاطر برای شروع به صاحبان اصلی  این درس که همان فراگیران می باشند ؛رجوع نمودم که با جوابهای خود کلید خیلی ازسوالهای من شدند،سعی کردم که از نظرات دیگر همکارانم نیز بهره بگیرم. که با مساعدت مدیرآموزشگاه مقدور شد.

 

همچنین طرح خود را درانجمن اولیا و مربیان آموزشگاه و در گروههای آموزشی منطقه نیز مطرح نمودم.

 

که درآن جا چند تن از همکاران همراه وهم گام من شدند وقبول نمودند که مرا یاری دهند تا شیوه های مختلف تدریس انشا را به اجرا درآوردیم.

 

نتایج حاصله بسیار مطلوب وحتی دربرخی موارد فراتر ازانتظار من بود و بعداز اجرا تاثیر شگرفی درکلاس های انشا به جا گذاشت.


((چکیده)). 3

مقدمه:توصیف وضعیت موجود. 4

گردآوری اطلاعات (شواهد1). 5

چرا دانش آموزان اشتیاق زیادی نسبت به درس انشا ندارند؟. 5

تجزیه وتحلیل اطلاعات. 6

خلاصه ی یافته های اولیه. 6

چند نکته درباره ی نگارش. 7

اصول ومبانی انشا. 7

انواع انشا. 8

معیارهای ارزشیابی. 9

راههای پیشنهادی برای انشا نویسی. 9

چگونگی اجرای راه جدید. 10

گردآوری اطلاعات (شواهد2). 10

نتایج کار به شرح ذیل است: 11

جدیدنظر درروشهای انجام گرفته واعتبار بخشی به آن. 11

نتایج. 12

نتیجه گیری. 13

فهرست منابع   14



خرید و دانلود  اقدام پژوهی چگونه توانستم در درس انشا ء دوره راهنمایی تحول ایجاد کنم ؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.