تعویض نسوز کوره القایی ( آسترکشی )

تعویض نسوز کوره القایی  ( آسترکشی )


چکیده

مقاله فوق که در اثر سالها تجربه (مدت 18 سال ) در کارگاه ریخته گری بدست آمده ، شامل تهیه و ساخت نسوز برای کوره القایی و مراحل تعویض نسوز کوره القایی می باشد . اصطلاح تعویض نسوز همان آسترکشی کوره است . مقاله را بصورت تجربی ،آسان و قابل فهم ، کاربردی و با بهره گیری از علم مهندسی متالورژی و مواد ، گام به گام بهمراه توضیح جزییات و ریز کار ، در اختیار مخاطبان عزیز و محترم قرار داده ایم . شایان ذکر است هیچ کتب و منبعی این مطالب مفید و صنعتی را در اختیار ندارد و اگر هم دارند فقط بصورت تئوری و علمی توضیح داده اند و رد پای هیچگونه اثری از عمل و تجربه بهمراه علم در آنها دیده نمی شود . این مقاله آمیخته ای از علم ، تجربه و عمل است و با مطالعه آن در کارگاه کار را براحتی و بدون در خواست کمک و سوال از دیگری میتوانید انجام دهید . لهذا میتوانیم از آن بعنوان گنجینه طلایی صنعت یاد کنیم . در این مقاله نکات و مشکلات فنی را که حین کار احتمال دارد برای کاربر پیش بیاید را نیز بهمراه راه حل آن ، بیان نموده ایم تا راهگشای شما برای انجام کار صنعتی ،ایجاد درآمدو شغل باشد براحتی بتوانید کارگاهتان را راه اندازی کنید .  

فرمت این مقاله به صورت pdf است و شامل 18 صفحه می باشد . این مقاله چشم انداز وسیعی راجع به علم و صنعت به مخاظبان عزیز میدهد که بوسیله آن میتوانند شغل ایجاد کرده و درآمد زایی داشته باشند . ارزش این مقاله بسیار بسیار بالاتر از ارزش ریالی آن است زیرا سالیان سال تجربه خود را در اختیار شما قرار داده ایم

 

 

 به جای اینکه برای دیگران کار کنید و حقوق خیلی مختصر دریافت کنید با مطالعه و خرید این مقاله ارزشمند از فروشگاه گنجبنه صنعت که نتیجه سالها تجربه مهندسین و صنعتگران مجرب است ، کارآفرینی کنید ، برای خودتان به صورت مستقل کسب و کار راه اندازی کنید و خودتان برای خودتان درآمد و ثروت تولید کنید . 

 

 

 

 


 

 

 مقاله فوق یک مقاله معمولی و کتابی نیست بلکه در هر صفحه از آن گنجینه ای از تجربه را  خواهید یافت  که در هیچ یک از منابع و کتب علمی موجود نیست و مطالب آن  با  سالیان سال کار در صنعت به رشته تحریر در آمده است .

 

 

 

مقاله ای مفید برای تمامی مقاطع :

کارآموزانهنرستانی ها                                                                                                        دانشجویانکارآفرینان        مهندسینصنعتگرانافراد جویای کار علاقه مندان به صتعت ریخته گریعلاقه مندان به رشته های فنیپیمانکارانمدیران و مسئولان در صنعت ریخته کری...

 

 

 

قبل و پس از خرید مقاله ما شما را تنها نخواهیم گذاشت و بصورت رایگان به سوالات شما پاسخ خواهیم داد وبه شما مشاوره رایگان میدهیم و ابهامات شما را رفع خواهیم کرد . شماره تلفن زیر بصورت 24 ساعته در خدمت شماست .

 

 

 در ضمن در زمینه درس ریخته گری و  جوشکاری  نیز بصورت تدریس خصوصی به شما آموزش میدهیم .تدریس ما هم علمی است و هم کاربردی .  فقط کافیست با ما تماس بگیرید .

 

  

email: al_davoodi@yahoo.com

مهندس داودی      09196842855



خرید و دانلود تعویض نسوز کوره القایی  ( آسترکشی )


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.