پاورپوینت قابل ویرایش روستای زرشک

پاورپوینت قابل ویرایش روستای زرشک

 

این پروژه شامل یک فایل قابل ویرایش مربوط به روستا از رشته معماری میباشد . دارای 59صفحه  بوده و موضوع آن  روستای زرشک میباشد

مقدمه

 بخش اول:مطالعات پایه وتشخیص وضعیت موجود

1-پیشینه و زمینه

1-1-بررسی اجمالی موقعیت سیاسی و جغرافیایی روستا و پیشینه تاریخی آن

2-1-بررسی طرحهای فرادست مصوب

 1-2-1-نقش و جایگاه روستا در طرح فرادست

1-2-2-ارائه فهرست پیشنهادهای طرح های مذکوردر مورد خدمات و امکانات  پیشنهادی برای روستا

1-3-ارائه دیدگاه روستاییان     

1-3-1-معرفی مسائل و مشکلات روستا از نظر ساکنین

1-3-2-معرفی و اولویت بندی پروژه های عمرانی مورد نیاز روستا

2-شناسایی پایه

2-2-شناسایی پایه در سطح روستا

2-2-1-بررسی های محیطی

2-2-1-1-بررسی کلیات ویژگیهای محیطی روستا

2-2-1-2-بررسی منابع تامین آب

2-2-1-3-بررسی نظام حرکت آب در سطح بافت روستا

2-2-2-بررسیهای اجتماعی

2-2-2-1-بررسی تحولات جمعیتی روستا در دورهای مختلف سرشماری

2-2-2-2-بررسی ویژگی های جمعیتی روستا در وضع موجود

2-2-2-3-بررسی ویژگیها و تفاوت های اجتماعی

2-2-2-4-بررسی زمینه ها و نحوه مشارکت اجرایی

2-2-3-بررسی های اقتصادی

2-2-3-1-بررسی وضعیت اقتصادی روستا

2-2-3-2-بررسی و تعیین ارزش اقتصادی زمین و ساختمان در روستا

2-2-4-بررسیهای کالبدی

2-2-4-1-شناخت عوامل طبیعی یا مصنوع موثر

2-2-4-2-شناخت مراحل توسعه کالبدی روستا

2-2-4-3-بررسی وشناخت کیفیت ابنیه ی روستا

2-2-4-4-تعیین تعداد واحدهای مسکونی

2-2-4-5-شناخت بناها و بافتها

2-2-4-6-بررسی شبکه معابر روستا

2-2-4-7شناخت و تعیین محدوده محلات و مراکز آنها

2-2-4-8-بررسی و نحوه توزیع خدمات زیربنایی

2-2-4-9-شناخت و تعیین کاربری اراضی در روستا

بخش دوم:2-تحلیل و استنتاج مربوط به روستا

2-1-ارزیابی ویژگی های محیطی موجود در روستا بویژه منابع اب شرب و کشاورزی و تحلیل کلی تاثیر گزاری ان در توسعه اتی

2-2-ارزیابی و اولویت بندی خطر سوانح طبیعی در روستا

2-3-تحلیل ویژگی ها براوردهای جمعیتی روستا

2-3-1-تحلیل روند تحول جمعیت و میزان مهاجر فرستی و مهاجرپذیری بر اساس اطلاعات محلی

2-3-2-ارزیابی پیش بینی طرح فرادست در مورد جمعیت اتی روستا و تعداد شاغلین

2-3-3-ارائه و ارزیابی گزینه های مختلف براورد جمعیت روستا تا سال افق طرح

2-3-4-ارائه و ارزیابی گزینه های مختلف براورد تعداد شاغلین روستا تا سال افق طرح

2-3-5-براورد جمعیت لازم التعلیم روستا به تفکیک سن و جنس ومقاطع تحصیلی در سال افق

2-4-ارزیابی زمینه مشارکت روستاییان در اجرای طرح های عمرانی در گذشته  وتعیین روش مشارکت  انها

2-5-تحلیل تغییر وتحول منابع درامدی  روستاییان و تدوین چشم انداز اتی

2-6-تعیین محدودیت ها امکانات توسعه  کالبدی روستا

2-7-ارزیابی میزان فرسودگی بافت روستا،نوع مصالح،مقاومت بناها

2-8-ارزیابی وتحلیل مشکلات موجود شبکه معابر وضرورت اصلاح و تعریض معابر اصلی

بخش سوم:تعیین برنامه ها،پروژه های پیشنهادی و ارائه طرح هادی

1-تعیین برنامه ها و پروژه های پیشنهادی

1-1-نیاز سنجی برنامه ها و پروژه های مورد نیاز در سطح روستا

1-2-اولویت بندی برنامه ها و پروژه های پیشنهادی باتوجه به نیازها

1-2-1-اولویت بندی برنامه های مربوط به ایمن سازی و کاهش خطر سوانح طبیعی

1-2-2-اولویت بندی برنامه ها و پروژه های زیست محیطی

1-2-3-اولویت بندی برنامه ها و پروژه های اقتصادی

1-2-4-ارائه پیسنهادهای لازم جهت نهادینه شدن فعالیت های مشارکتی روستاییان

1-2-5-اولویت بندی پروژه های اجتماعی-فرهنگی

2-ارائه طرح هادی

2-1-ارائه طرح و گزینه های مختلف کاربری اراضی پیشنهادی

2-2-ارائه طرح اصلاح معابر، تعیین شبکه معابر

2-3-تعیین محدوده های با ارزش

2-4-ارائه جدول سطح  سرانه کاربری های پیشنهادی

جدول سوات

گونه شناسی

خانه برداشتی

طرح خانه پیشنهادی

نقشه ها

منابع و ماخذ



خرید و دانلود پاورپوینت قابل ویرایش روستای زرشک


دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر با عنوان شبکه های ادهاک ad - hoc

دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر با عنوان شبکه های ادهاک ad - hoc

عنوان پایان نامه : شبکه های ادهاک ad-hoc

100 صفحه

شرح مختصر :

 

اصطلاح Ad hoc که از زبان لاتین گرفته شده است به‌معنای “برای کاربرد اختصاصی” است.این عبارت عموما در مورد راه ‌حلی استفاده می‌شود که برای حل یک مشکل خاص یا انجام وظیفه‌ای ویژه طراحی شده باشد و قابل تعمیم به‌صورت یک راه‌حل عمومی نباشد و امکان تطبیق دادن آن با مسایل دیگر وجود نداشته باشد. یک شبکه ادهاک، اتصالی است که تنها به‌مدت یک جلسه برقرار می‌شود و نیاز به ایستگاه پایه ندارد. در عوض، هر دستگاه متصل به شبکه، دیگر دستگاه‌های واقع در یک محدوده خاص را پیدا می‌کند و این دستگاه‌ها یک شبکه بین خود ایجاد می‌کنند. از سوی دیگر دستگاه‌ها با ارسال پیام، گره‌های هدف را در خارج از محدوده تعریف شده جستجو می‌کنند. امکان برقراری ارتباط بین چندین گره مختلف وجود دارد. به این ترتیب، شبکه‌های ادهاک گوناگون به‌یکدیگر متصل می‌شوند. سپس پروتکل‌های مسیریابی، اتصالات پایداری را بین این گره‌ها ایجاد می‌کنند، حتی اگر گره‌ها متحرک باشند. از جمله کاربران شبکه‌های ادهاک می‌توان به پلی‌استیشن سونی اشاره کرد که از اتصالات ادهاک برای ایجاد شبکه بی‌سیم بین چند بازیکن (که همگی در یک بازی شرکت می‌کنند) اشاره کرد. پس از پایان بازی، اتصال بی‌سیم بین کاربران قطع می‌شود.


کلمات کلیدی : معرفی شبکه ادهاک، انواع شبکه ادهاک، ادهاک بیسیم، مزایای شبکه ادهاک، معایب شبکه ادهاک، شعف امنیتی شبکه های حسگر بیسیم، امنیت شبکه های وایرلس، مسیریابی در شبکه ادهاک، الگوریتم های مسیریابییی بببیسیم، مسیریابی سلسله مراتبی، مسیریابی مسطح، مسیریابی پیشگیرانه، مسیریابی واکنش دار،

 

با فرمت pdf



خرید و دانلود دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر با عنوان شبکه های ادهاک ad - hoc


مقاله در مورد بیع زمانى

مقاله در مورد بیع زمانى

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:31

 

  

 فهرست مطالب

 

بیع زمانى

 مبحث اول: جایگاه تایم شر درعقود معین

گفتار اول- بیع

الف) تعریف بیع و ویژگى هاى آن

ب) بررسى بیع موقت

عدم معقولیت و مشروعیت مالکیت موقت. خارج بودن چنین بیعى از عنوان بیع مصطلح در فقه.

گفتار دوم: صلح

الف) تعریف عقد صلح، احکام و ویژگى هاى آن

ب) قرارداد تایم شر و صلح

ج) بررسى مشروعیت مالکیت موقت در فقه

اول توضیح موضوع:<

دوم ادله منکران مالکیت موقت:<

سوم دلایل امکان و مشروعیت مالکیت موقت:

اگر فرایند تعامل میان سیستم هاى حقوقى، به گونه اى صحیح، اصولى و حساب شده صورت گیرد، مى تواند به رشد و بالندگى حقوق کشور کمک شایانى کند. در عصرکنونى که «عصر ارتباطات» نام گرفته است، تاثیر و تاثر سیستم هاى حقوقى بر یک دیگر امرى اجتناب ناپذیر است زیرا پیشرفت تکنولوژى و دانش بشرى روز به روزپدیده هاى نوینى را در عرصه هاى مختلف، از جمله در پدیده ها و مقررات حقوقى مى آفریند وارتباط فراوان دولت ها و ملت ها با یک دیگر موجب انتقال تجربه هاى جدیداز جایى به جایى دیگر مى شود.

دانش حقوق که رسالت قانونمند کردن فعالیت هاى فردى و گروهى را درجامعه به عهده دارد، نباید درمقابل پدیده هاى نوپیدا حالت انفعالى و تاثیر پذیرى یک طرفه داشته  باشد.

بنابراین انتظارى بى جاست که حقوق کشور همواره براساس مسائل مستحدثه و نوپیدا تغییر یابد، بلکه باید هر مساله جدید و بى سابقه اى را با مبانى مورد قبول واصول پذیرفته شده فقهى وحقوقى سنجید و چنانچه مغایر آن شناخته شد از اجرا و رواج آن درکشور جلوگیرى کرد و گرنه درمسیر قانونمند کردن آن باید کوشید. البته این سخن به معناى جمود و تعصب برتاسیسات و پدیده هاى حقوقى کهن و عدم پذیرش مطلق نهادها و تاسیسات جدید نیست، بلکه سخن ما آن است که مبانى مسلم فقهى واصول پذیرفته شده حقوقى را نباید در راه توجیه یا تصحیح یک پدیده جدید قربانى ساخت.

راه حل صحیح و منطقى دربرخورد با یک پدیده جدید یا تاسیس حقوقى ناشناخته که از سیستم دیگرى به کشور ما وارد شده این است که اولا، ماهیت آن در کشور مبداشناخته شود و آثار و نتایج آن مورد بررسى قرار گیرد و ثانیا، با توجه به ماهیت و آثار و احکام آن، به بررسى و کاوش درحقوق کشور پرداخته شود تا صحت یا بطلان آن روشن شود.

رواج  Timesharingدر برخى از کشورهاى اروپایى و نقشى که این شیوه درجذب سرمایه ها و جلوگیرى از اتلاف منابع دارد، برخى از شرکت هاى ایرانى رابرآن داشته تا این روش را الگوى فعالیت هاى خود قرار دهند اگر چه این شرکت ها چنان که خواهیم گفت براى تطبیق فعالیت هاى خود بر موازین حقوقى و قوانین جارى، از قراردادهایى چون بیع مشاع و صلح منافع کمک گرفته اند اما با توجه به رواج این مساله درسال هاى اخیر و به ویژه استفاده از عناوین «بیع زمانى» و «تایم شر» ونیز با توجه به بهره گیرى این شرکت ها از تجارب شرکت هاى خارجى بیم آن مى رود که مشکلاتى از این ناحیه ایجاد شود. لذا لازم است درجهت قانونمند شدن آن اقدام شود.

هدف از این نوشتار که با توجه به نیاز فوق تنظیم شده، آن است که جایگاه چنین قراردادى را در فقه امامیه و حقوق ایران مشخص کند و به بررسى اعتبار و نفوذ آن بپردازد.

توضیح موضوع: واژه Timesharing در لغت به معناى سهم زمانى یا مشارکت زمانى است و در اصطلاح به شیوه خاص استفاده و انتفاع از ملک اطلاق مى شود که بر طبق آن، مالکان به صورت زمان بندى شده حق استفاده از ملک را دارند.

مولف فرهنگ حقوقى BIack در باره این واژه مى نویسد:
Timesharing< است مال شده بندى سهم مالکیت از شکلى> که عموما دراملاک مشاعى که مخصوص گذران اوقات فراغت است و نیز در اماکن تفریحى رواج دارد و در آن،چند مالک استحقاق مى یابند که براى مدت معین در هر سال، از آن مال استفاده کنند (مثلا دو هفته در هر سال). ((321))

< است مال شده بندى سهم مالکیت از شکلى>به گفته برخى از آگاهان، از پیدایش timeshare بیش از چند دهه نمى گذرد و به همین جهت تا جایى که کاوش شده نامى از آن در کتاب هاى حقوقى فارسى برده نشده است. محدودیت منابع مطالعاتى دراین زمینه بر مشکل افزوده است و لذا به رغم مشورت با اساتید دانشگاه و مراجعه به منابع در دسترس اعم از فارسى، عربى و انگلیسى  هنوز ماهیت و احکام تایم شر، تا حدود زیادى براى ما ناشناخته است اما مسلما ماهیت تایم شر از دو صورت زیر خارج نیست:

فرض اول این است که «تایم شر» در حقیقت، عبارت دیگرى از مهایات در فقه است یعنى چند مالک که به صورت مشاع درملکى شراکت دارند به دلیل آن که نمى توانندبه طور همزمان از آن ملک استفاده کنند، منافع ملک را به صورت زمان بندى شده بین خود تقسیم مى کنند. بنابراین در این صورت، مالکیت مالکان به صورت مشاع بوده وتنها حق انتفاع از ملک، به صورت زمان بندى شده تقسیم شده است. فرض دوم آن است که هرکدام از مالکان در مدت مشخصى ازسال، مالک تمام عین باشند که با تمام آن مدت، مالکیت عین به دیگرى منتقل مى شود و این ترتیب، هرسال تکرار مى شود. دراین فرض، مالکیت افراد به صورت موقت و زمانى است یعنى مالکیت عین بر اساس زمان، تقسیم شده است نه حق انتفاع از آن.

مهایات از نظر فقه و حقوق، امرى پذیرفته شده است و لذا اگر ماهیت «تایم شر» همان مهایات و تقسیم منافع براساس زمان باشد، بحث قابل توجهى وجود ندارد و مادرفصل پایانى این نوشتار به این مساله بیشتر خواهیم پرداخت.

 



خرید و دانلود مقاله در مورد بیع زمانى


دانلود گزارش کار کاراموزی رشته کامپیوتر با موضوع کار در شرکت کامپیوتری.Doc

دانلود گزارش کار کاراموزی رشته کامپیوتر با موضوع کار در شرکت کامپیوتری.Doc

دانلود گزارش کار کاراموزی رشته کامپیوتر با موضوع کار در شرکت کامپیوتری

نوع فایل : Word 

تعداد صفحات : 66

فهرست محتوا


مقدمه........................................4
تاریخچه فعالیت شرکت.........................................................4
فعالیتهایی که در این شرکت انجام می شود...........................................6
بخش اول
آموزش یونیکس مقدماتی
مقدمه.....................................................7
یونیکس چیست ؟.....................................................7
چرا یونیکس ؟(مزایای یونیکس)...............................7
وظایف سیستم عامل یونیکس.......................................8
فصل اول
شروع کار سیستم عامل یونیکس...................................9
خروج از یونیکس...........10
کاراکتر kill و کاراکتر erase.................10
فرمانهای یونیکس
پیدا کردن دایرکتوری جاری PWD...........................11
تغییر و ایجاد وحذف دایرکتوری............................................................................12
تغییر دایرکتوری جاریcd................................................12

ایجاد دایرکتوریها mkdir.......................................................12
حذف دایرکتوریها rmdir .........................................................................................13
مشاهده محتوای یک دایرکتوری ls...............................................................13
ایجاد فایلها با استفاده از فرمان cat.......................14
نمایش یک فایل به شکل صفحه به صفحه more..........................15
نامگذاری مجدد یک دایرکتوری یا یک فایل mv.........................15
ایجاد کپی های چند گانه همراه با الحاقات مختلف ln......................................................16
کپی کردن و حذف کردن فایلها (rm,cp)............................................................16
حذف یک فایل معمولی...............................................................16
کاراکترهای wild car.....................................................................17
فصل دوم
ارتباطات
ارسال پیغامها با استفاده از write................19
کنترل پیغامها با استفاده از mesg......................20
سیستم mail................................20
برگزیده ای از فرمانهای mail......................................21
فصل سوم
کار بر روی متون
شکل دادن به متن در یونیکس..........................22
شل یونیکس........................................23
مسائل مربوط به چاپگر در یونیکس........................................23

بخش دوم
راهنمای مکانیزاسیون نمونه امضای اعضا
مقدمه.................................................25
اهم مطالب..........................................25
توضیح مطالب...............................................26
نحوه نصب اسکنر FUJITSUFI4120C...........................26
نصب کارت شبکه......................................32
ارسال اطلاعات از ویندوز به یونیکس و بالعکس................................33
بخش سوم
معرفی لینوکس
مقدمه.....................................................................35
تاریخچه................................................35
Virtual File system) VFS)..........................................37
مفاهیم اولیهext................................................38
ساختار فیزیکیExt Fs..........................................................39
مفاهیم کلی در لینوکس-مقایسه توزیع‌های مختلف لینوکس.......................40
مبانی File System در لینوکس..................................41
توزیع‌های مختلف لینوکس ...................................43
مرتب سازی فایل ها..............................................51
ابزارهای مدیریت لینوکس...................................................53
مدیریت سیستم های لینوکسی با SSH.....................................55


مقدمه:

در این گزارش تا حدی سعی شده است تمام مواردی که در این شرکت اجرا می شود بیان شود اما به علت گستردگی موارد این امر امکان پذیر نبود بطور مثال : خیلی از موارد که در سیستم کاربردی و تخصصی شرکت بود که اولا از نظر امنیتی قابل دسترسی نبود دوما ارتباطی با بیرون از شرکت نداشت.حال اینکه در مورد مسائلی از قبیل (یونیکس ، مزایای یونیکس ، وظایف یونیکس ، فرمانهای یونیکس ، ارتباطات یونیکس و مقدار کمی از مسائل داخلی شرکت و سیستم کاربردی این مؤسسه )ذکر شده است.



خرید و دانلود دانلود گزارش کار کاراموزی رشته کامپیوتر با موضوع کار در شرکت کامپیوتری.Doc


تحقیق در مورد بررسی فرایند بازاریابی میوه (خرمالو ،نارنگی )

تحقیق در مورد بررسی فرایند بازاریابی میوه (خرمالو ،نارنگی )

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:14

 

  

 فهرست مطالب

 

مقدمه

 

بررسی سوابق تحقیق :

 

مواد و روش ها :

 

تاریخچه و اهمیت اقتصادی :

 

مناطق مرکبات خیز ایران :

 

سطح زیر کشت میوه خرمالو و نارنگی :

 

عملکرد و میزان تولید میوه خرمالو و نارنگی :

 

روش تحقیق :

 

درصد قیمت میوه خرمالو و نارنگی در بین مصرف کنندگان

 

عوامل موثر در میزان مصرف میوه در نزد مصرف کنندگان:

 

جمع بندی و بیشنهادات

 

 

 

 

از دیر باز بحث بررس بازار مرد توجه برخی از متخصصین امر بوده است . و حدود نوسانهایی در قسمت محصولات کشاورزی حکایت از آن دارد که از یک سو نظامهای مناسب قیمت گذاری و توزیع برای محصولات کشاورزی در داخل کشور وجود نداشته و از طرف دیگر ناکارایی و نارسایها در بازار محصولات کشاورزی (در فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده حاکم است به طورکه در این باره بررسی ها مختلف نشان می دهد که سهم ناچیزی از قیمت پرداختی توسط مصرف کننده ی ید تولید کننده می شود و نرخی هم توسط مصرف کننده پرداخت می شود غالبا بالا است در بسیاری از کشورهای در حال توسعه سهم عمده فعالیت اقتصادی در بخش کشاورزی متمرکز شده است و بنابراین اقتصاد این کشورها اتکای بسیاری به این بخش دارد و به همین جهت صدور محصولات کشاورزی منشا مهم ترین تزریق از خارجی به بدنه اقتصادی این کشورها به شمار می رود . از جهت به سر سطح گسترده ارتباطات پسین و پیشین تولید این محصولات کشاورزی باعث می شود که تولید و مبادله  این محصولات به عاملی در جهت رشد فعالیتهای وابسته اعم از صنعتی و خدماتی تبدیل شود. از آنجا که بخش کشاورزی تامین کنده غذای مردم به علاوه نهاده های مورد نیاز ضایع وابسته است . که این بخش های اقتصادی کشور می باشد . فرستهای مبنی اقتصادی کشورهای در حال توسعه کم نیستند که با بهره گیری بهینه ار آنها در بکار جذب سرمایه گذاری و فناوری و مجهز شدن علوم به علم مدیریت بازار، می توان رقابت فعالان اقتصادی و کار آفرینان این کشورها را قوت بخشید .

آنچه که در ذهن اندیشمندان فهیم و متخصان بخش کشاورزی کشور را به خود مشغول داشته داشته این ککه هدف تعالی و انسانی تعادل در تولید و مصرف مواد غذایی و محصولات کشاورزی کشورهای در حال توسعه و به خصوص ایران چه زمانی تحقق خواهد یافت ؟

بازاریابی به تامین کالا و خدمات برای مشتریان می پردازد ، بازاریابی چندی پیش از فروختن است ، پیدا کردن نیازهای واقعی مشتریان بالشوه و سپس رفع این این نیازها همراه با کسب بوده است .

رقابت فشرده دهکدی جهانی ، آگاهی و دست باز مشتریان در مرکز پسش بهترین کالا(محصول )تولید کنندگان را ناچار می کند تا در نتیجه آنچه بازاریابی یعنی بهترین ترکیب از عوامل محصول ، قیمت ، توزیع ، تبلیغات با سپا پودی و در ستکاری کوشا باشند .

برای اخرار موفقیت در یک فعالیت اقتصادی فقط کیفیت مطلوب کالا یا قیمت آن کافی نیست بلکه قعولات دیگری مانند شناخت بازار ، شکافت خریداران و وی‍زگی های مورد انتضار مصرف کنندگان مطابق کد خصوصیات کالا با نیازهای بازار هدف ، بسته بندی و بسیاری جنبه های دیگر مطرح است که هر کدام باید حدود بررسی و ارزیابی و تصمیم گیری واقع شوند تا کالایی تولید شود که نیاز مصرف کننده را تامین  کرده و رضایت او را فراهم آورد .

بررسی سوابق تحقیق :

با توجه به اینکه هیچگونه تحقیقات انجام یافته ای در رابطه با بازاریابی خرمالو و نارنگی انجام گرفته است متاسفانه هیچ گونه سوابق از گذشته در دست نبوده . و ما در این پرزه هیچگونه مقاله و راین رابطه با از کارکردن استفاده نکردیم .

مواد و روش ها :

به منظور دستیابی به اهداف تحقیق از دو روش مطاله اسنادی از منابع رسمی کتابخانه ها و منابع زیر ربط از جمله سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان و جهاد کشاورزی شهرستان کلات و از طریق منابع مختاف اینترنتی و به طور پیمایشی از طریق راه تکمیل پرسشنامه در سطح 30 نمونه مصرف کننده و خرده فردوس در سال زراعی 1385 در منطقه 10 خراسان رضوی (مشهد) انجام یافته است .

 



خرید و دانلود تحقیق در مورد بررسی فرایند بازاریابی میوه (خرمالو ،نارنگی )