دانلود پایان نامه انگلیسی چالش های پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در سازمان های بزرگ به زبان فارسی

دانلود پایان نامه انگلیسی چالش های پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در سازمان های بزرگ به زبان فارسی

چکیده :

سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت کسب و کار می باشد که منافع حاصل از ظرفیت های واقعی زمان و ارتباطات پیوسته در کسب و کار را در سازمان های بزرگ ، تامین می کند. اگرچه، تمامی ERPهای پیاده سازی شده موفق نبوده اند. نظر به اینکه پیاده سازی ERP کل بخش های سازمان از جمله پروسه ، افراد و فرهنگ سازمانی را تحت تاثیر قرار می دهد ، چالش هایی در سازمان رخ می دهد.

اخیراً ، بعضی از دانشگاه ها شروع به جایگزینی سیستم های قدیمی خود با سیستم ERP نموده اند تا بدین وسیله مدیریت و اداره دانشگاه مربوطه را توسعه دهند. این پایان نامه بر چالش های پیاده سازی ERP بین محیط دانشگاهی و شرکتی ، متمرکز می باشد. اینجانب مطالعات قبلی را مبنی بر عوامل موفقیت آمیز حیاتی (CSFs) و عوامل خطرساز در پیاده سازی ERP در هر دو محیط، مورد بازبینی قرار داده ام. بخصوص ، مطالعات موردی در این پایان نامه بر پویایی سازمانی موجود در پیاده سازی ERP ، با استفاده از CSFs و سه فاز ارائه شده توسط Miles و Huberman (سال 1994) ، تمرکز دارد؛ این سه فاز عبارتند از : شرایط پیشین ، روند پیاده سازی ، و خروجی ها. این مقاله از مطالعات موردی برای دستیابی به قابلیت و آمادگی های ERP و تکمیل و تحقق CSFs  ، استفاده می شود. نتایج حاصل از این مقاله به شناخت زمینه های مختلف چالش های پیاده سازی ERP بین محیط دانشگاهی و شرکتی ، کمک می کند.



خرید و دانلود دانلود پایان نامه انگلیسی چالش های پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در سازمان های بزرگ به زبان فارسی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.