فهرست مطالب
مقدمه
چکیده ……………………………………………………………… ٢
فصل ١ :آشنایی با مفهوم شناسایی خودکار ……………………………... ٣
١-١ : نوارهای مغناطیس ………………………………….…. ٤
٢-١ : شناسایی نوری الفبا ………………..…………………… ٤
٣-١ : فرکانس رادیوی ………………………………………. ٥
٤-١ : تشخیص صوت ………....…………………………..... ٦
٥-١ : بینایی مصنوعی ……….......………………………...... ٦
٦-١ : کارتهای هوشمند ………....…………………………..... ٧
٧-١ : بارکد ………....………………………………..…..... ٧
٨-١ : برتری های سیستم بارکد به دیگر سیستمهای شناسایی خودکار …. ٨
فصل ٢ :بارکد ………....………………………………………..... ٩
١-٢ : تعریف بارکد ………....……………………….……..... ٩
٢-٢ :تاریخچه بارکد ………....……………….…………........ ٩
٣-٢ :ضرورت استفاده از بارکد ………....…………..………..... ١٢
١-٣-٢ : سیستم بارکدگذارى چگونه آغاز شد ………....…..…..... ١٢
٢-٣-٢ : سیستم بارکد امروزى چگونه شروع به کار کرد ………...... ١٣
٤-٢ : فواید بارکد کردن ………....…………………………..... ١٦
٥-٢ : انواع مختلف روشهای کدگذاری ………....……..………..... ١٨
٦-٢ : انواع بارکد ………....………………………..……..... ١٨
١-٦-٢ : بارکد خطی ………....………………..……..... ١٨
الف : بارکد رقمی ………....…………………..... ١٩
ب : بارکد …………………. ALPHANUMERIC ٢٠
١-٦-٢ : بارکد دوبعدی ………....……………………..... ٢٠
٧-٢ : چاپ بارکد ………....…………………………..... ٢١
٨-٢ : معرفی انواع بارکد ………....…………………………..... ٢٢
١-٨-٢ …………………...……...………... UPC/EAN : ٢٢
١-١-٨-٢ : بارکد ١٣ EAN ……….……………….. ٢٢
الف : تاریخچه ١٣ EAN …………………٢٣
ب : محاسبه عدد کنترلی(رقم سیزدهم) ..……….... ٢٤
ج : ساختار بارکد ١٣ EAN ……….……...٢٤
٢-٨-٢ : ٣٩ …….………………………………. Code ٢٨
٣-٨-٢ : ١٢٨ ……………………………………… Code٢٩
١-٣-٨-٢ : ساختار بارکد ١٢٨ ……..……………. Code٣٠
٢-٣-٨-٢ : نحوه محاسبه رقم کنترل ……...…………... ٣١
٤-٨-٢ Interleaved 2 of 5 : ……….....………….٣٢
٥-٨-٢ PDF417 : ……...……….………… ٣٣
٩-٢ : بارکدها چگونه خوانده می شوند ……….....………………..... ٣٣
١٠-٢ : بارکد خوانها ………....…………….…………………..... ٣٤
١-١٠-٢ : بارکدخوانهای ثابت ………....………..……………. ٣٤
٢-١٠-٢ : بارکدخوانهای سیار دسته ای ………………………..... ٣٥
٣-١٠-٢ : بارکدخوانهای سیار بی سیم ……………….………..... ٣٦
١١-٢ : اسکنر چکونه کار می کند ………...……………..………..... ٣٦
١٢-٢ : کدام بارکدخوان برای کار و نرم افزار شما مناسب است ………...…..... ٣٧
١٣-٢ : آیا دستگاه بارکد خوان با کامپیوتر من سازگار است ……………........ ٣٨
١٤-٢ : چاپ بارکد ………....…………………………………..... ٣٩
١٥-٢ : استفاده از بارکد در هر کجا ………...……………………..... ٣٩
١-١٥-٢ : کارخانجات ………....…………...……………..... ٣٩
٢-١٥-٢ : حمل و نقل ………....…………………………..... ٣٩
٣-١٥-٢ : فروشگاهها ………...…………………………..... ٤٠
٤-١٥-٢ : مراکز درمانی ……….....………………………..... ٤٠
١٦-٢ : تکنولوژی های جدید بارکد ………....……………………… ٤٠
فصل ٣ : جدید ترین جانشین بارکد ………....…..………………………..... ٤٣
١-٣RFID : )تشخیص هویت رادیویی …………………...…………… ( ٤٥
٢-٣ : برخی کابردهای ……….…………………………….. RFID٤٥
٣-٣ : انواع یا کلاسهای برچسبهای ………………….……….. RFID٤٧
٤-٣ : دستهبندی RFIDها ………....……..……………………..... ٤٧
٥-٣ : ساختار …………………………………………….. RFID٤٩
٦-٣ : اجزای تگ ………....………………..………………..... ٤٩
٧-٣ : اجزای سیستم RFIDغیرفعال ……….....…………………..... ٤٩
٨-٣ : آنتن ………....………………….……………………..... ٥١
٩-٣ : ابعاد و اشکال مختلف تگ غیرفعال ……….....…………………… ٥١
١٠-٣ : فرکانسهای رادیویی ……….....…………………………..... ٥٢
١١-٣ : کنترل کیفیت ………....………….……………………..... ٥٣
١٢-٣ : کاربردهای عمده RFIDها …....………………...………..... ٥٣
١٣-٣ : فرایند پرینت برچسب ……….......………………………..... ٥٤
١٤-٣ : پرینت برچسبها ………....…………..………………..... ٥٤
١٥-٣ : برچسبهای هوشمند ………....…………...……………..... ٥٥
١٦-٣ : مقایسه سیستمهای بارکدینگ ………....……………………... ٥٧
١٧-٣ : مزیت RFID نسبت به بارکدها …..………………..………..... ٥٨
١٨-٣ : دیگر کاربردهای امنیتی ………....………………………..... ٥٩
١-١٨-٣ : انبارداری و ردیابی کالا …………..………………… ٥٩
٢-١٨-٣ : حملونقل ………....…………………………..... ٦٠
٣-١٨-٣ : حملونقل ریلی ……..…………………………..... ٦٠
٤-١٨-٣ : باربری ……….....…………………………..... ٦١
٥-١٨-٣ : خودروسازی ……...…………………………..... ٦١
٦-١٨-٣ : فرودگاهها ……….…………………………..... ٦١
٧-١٨-٣ : حریم خصوصی افراد ……….…………………..... ٦٢
١٩-٣ : فناوری RFID بدون نیاز به ریزتراشه ……….......…………..... ٦٣
٢٠-٣ : دیگر استفادههایی که از فناوری RFID میشود ………….……..... ٦٤
٢١-٣ : معایب ………………………………………… RFID٦٥
فصل ٤ : نگاهی به آغاز اجرای طرح بارکد ژنتیکی …………………..... ٦٨
١- ٤ : گستره استفاده ………....…………………………..... ٦٩
٢- ٤ : قالب ژنتیک ………....….………………………..... ٧٠
ضمیمه ١ : نمونه ای از طراحی بارکد ………....……………………..... ٧٢
ضمیمه ٢ : نرم افزار موبایل برای خواندن بارکد ………....…...………..... ٧٥
ضمیمه ٣ : جدول کد EAN•UCC مربوط به کشور های مختلف …........... ٧٧
ضمیمه ٤ : جدول انواع ……….…………………………..... بارکد ها ٨٠
ضمیمه ٥: ا …………..…………………..... شکال متنوعی از بارکد ٨٢
منابع : …………………………………………………………٨٦
آموزش آخربازی شطرنج جلد 1
قوانین پایه ای آخربازی شطرنج / آخربازی شاه وپیاده
فرمت : mp4
تعداد جلسات آموزشی : 5
تعداد ویدئوها:5
زمان آموزش : 2 ساعت و 41 دقیقه / بهمراه دیتابیس های آخربازی برای دوره مبتدی تا متوسطه
محصول : chessrostami.ir
حجم فایل برای دانلود:206 مگابایت
سطح: 1000 تا 1800
تمامی مربیان نامدار و استادان بزرگ شطرنج بر آموزش مرحله آخربازی بعنوان پایه و اساس شطرنج همفکر هستند.هیچ شطرنجبازی بدون تسلط بر آخربازی به مقام استادی دست نیافته است.
این مجموعه آموزشی در 5 جلسه شامل : آموزش قوانین پایه ای آخر بازی : قانون مربع و روش استفاده درست و درک قانون مربع در آخربازی . تقابل : آموزش کامل تقابل مستقیم، تقابل دور ، تقابل نزدیک ، تقابل عرضی ، تقابل قطری نزدیک و دور، تقابل مستطیلی دور و نزدیک ، خانه های موثر پیاده های بلوکه، خانه های کلیدی ،انواع مانور های آخربازی، آخربازی شاه وپیاد ها : روش استفاده از برتری اکثریت پیاده ای و درنهایت با برد آسان ، اکثریت پیاده ای 3 پیاده در مقابل دوپیاده، و غیره...
با یادگیری قوانین مهم پایه ای آخربازی میتوانید در اکثر پوزیسیون های مشابه بخصوص در آخربازی شاه و پیاده مهارت زیادی کسب کنید. و یادگیری این قوانین برای شطرنجبازان امری ضروری به حساب می آید.
در کشور عزیزمان کتاب های خوبی در زمینه آخربازی ترجمه شده اما بدلیل وجود واژه های سخت در این کتابها و غیر قابل درک برای با زیکنان آماتور- نوآموزان و نوجوانان و محدودیت زمان برای مطالعه این دسته از کتابها ما تصیم گرفتیم مجموعه کامل فیلم آموزشی آخربازی شطرنج در شماره های مختلف با لحنی ساده تر و قابل درک منتشر کنیم. یکی از مزایای استفاده از فیلمهای آموزشی شطرنج در میزان یادگیری شاگردان اثر می گذارد وازطرف دیگر از طول زمان لازم برای آموزش می کاهد. و بخاطر سپردن وضعیت ها و دیاگرام ها از طربق دید تصویری آسان تر میباشد.
نرم افزار و فیلم آموزشی و کمک آموزشی شطرنج یکی از لوازم فرآیند یادگیری است و بر عمق و وسعت یادگیری می افزاید و به توانایی شطرنجبازان ارتقا می بخشد. استفاده از فیلم ها، بی تردید امروزه یکی از کاربردی ترین و موثرترین ابزار در امر یادگیری و تسهیل آن به شمار می رود.
پسوند فایل: (اسکچاپ) : skp
........................................
دسته بندی : ترکیب احجام 3 بعدی
.................................
برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی عکس زیر کلیک کنید
.........................................
برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید.
آموزش خرید اینترنتی 1 ............. آموزش خرید اینترنتی 2 ............. آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP
..................................
برای استفاده از این مدل 3 بعدی باید نرم افزار اسکچاپ (یکی از ورژن های 8 یا 2013 یا 2014 یا 2015 یا 2016) را در سیستم خود نصب کنید.
دانلود رایگان نرم افزار SKETCH UP 2015آموزش نصب اسکچاپ ۲۰۱۵ ........کلیپ رایگانآموزش نصب اسکچاپ 2016 (sketchup 2016) به همراه patchتک کلیپ های آموزش اسکچاپ
.................................
اگر از این طرح کلیپ و یا عکس های بیشتر برای اطمینان در خرید می خواهید درخواست خود را می توانید از طریق پیامک یا تلگرام یا واتساپ به شماره 09309839778 به ما اعلام کنید.
نمونه ارسال درخواست : کلیپ (و یا عکس) از فایل (نام محصول که در بالا مشاهده می نمایید) .
...........................
فصل اول
مقدمه ................................... 6
بیان اهداف .............................. 7
هدفهای کلی واهداف رفتاری آموزش محیط زیست 8
تاریخچه توسعه آموزش زیست محیطی .......... 9
اهداف آموزش محیط زیست .................. 10
انواع برنامه های آموزشی در زمینه آموزش محیط زیست 11
روند تاریخی آموزش محیط زیست ............ 13
در آمدی به مسایل زیست محیطی بین المللی . 15
فصل دوم
( تعاریف، مفاهیم، آلودگیها، راهکارها و آموزش ها) 17
هوا .................................... 18
آب ..................................... 26
انرژی و اثرات زیست محیطی نیروگههای حرارتی 32
زباله ها ............................... 43
صوت .................................... 46
نفت .................................... 48
خاک..................................... 51
جنگل ................................... 54
فصل سوم
( کنفرانسها)
کنفرانس جهانی آموزش محیط زیست- توکیو ... 61
کنفرانس جهانی محیط زیست استکهلم ........ 62
کنفرانس جهانی محیط زیست برانتلند........ 63
کنفرانس جهانی محیط زیست- ریو............ 64
فصل چهارم
( راهکارها)
کجا و چگونه محیط زیست را آموزش دهیم .... 66
تاریخچه آموزش محیط زیست در سازمان حفاظت محیط زیست 77
راهکارهای حفاظت از محیط زیست............ 79
آینده نگری و تعهد در قبال نسل های آینده 83
تدوین راهکارهای عملی در آموزش محیط زیست 86
فصل پنجم
نتیجه گیری ............................. 88
منابع و ماخذ ........................... 89
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:16
فهرست مطالب
اطلاعات اولیه
تاریخچـــــه
پیدایـــش :
خصوصیات قابل توجه
کاربردهـا :
ترکیبات
بیولـوژی:
ایزوتوپها :
هشدارهــا :
عصر آهن در خاور نزدیک باستان:
شبهقاره هند:
آسیای خاوری:
اطلاعات اولیه
آهن ، عنصر شیمیایی است که در جدول تناوبی با نشان Fe و عدد اتمی 26 وجود دارد. آهن فلزی است که در گروه 8 و دوره 4 جدول تناوبی قرار دارد.
تاریخچـــــه
اولین نشانههای استفاده از آهن به زمان سومریان و مصریان بر میگردد که تقریبا" 4000 سال قبل از میلاد با آهن کشف شده از شهاب سنگها اقلام کوچکی مثل سر نیزه و زیور آلات میساختند. از 2000 تا 3000 سال قبل از میلاد ، تعداد فزاینده ای از اشیاء ساخته شده با آهن مذاب ( فقدان نیکل ، این محصولات را از آهن شهاب سنگی متمایز میکند ) در بینالنهرین ، آسیای صغیر و مصر به چشم میخورد؛ اما ظاهرا" تنها در تشریفات از آهن استفاده میشد و آهن فلزی گرانبها حتی باارزشتر از طلا بهحساب میآمد.
بر اساس تعدادی از منابع آهن ، بعنوان یک محصول جانبی از تصفیه مس تولید میشد - مثل آهن اسفنجی – و بوسیله متالوژی آن زمان قابل تولید مجدد نبوده است. از 1600 تا 1200 قبل از میلاد در خاورمیانه بطور روز افزون از آین فلز استفاده میشد، اما جایگزین کابرد برنز در آن زمان نشد.
تبر آهنی متعلق به عصر آهن سوئد در گاتلند سوئد یافت شده است. از قرن 10 تا 12 در خاورمیانه یک جابجایی سریع در تبدیل ابزار و سلاحهای برنزی به آهنی صورت گرفت. عامل مهم در این جابجائی ، آغاز ناگهانی تکنولوژیهای پیشرفته کار با آهن نبود، بلکه عامل اصلی ، مختل شدن تامین قلع بود. این دوره جابجایی که در زمانهای مختلف و در نقاط مختلفی از جهان رخ داد، دوره ای از تمدن به نام عصر آهن را بوجود آورد.
همزمان با جایگزینی آهن به جای برنز ، فرآیند کربوریزاسیون کشف شد که بوسیله آن به آهن موجود در آن زمان ، کربن اضافه میکردند. آهن را بصورت اسفنجی که مخلوطی از آهن و سرباره به همراه مقداری کربن یا کاربید است، بازیافت کردند. سپس سرباره آنرا با چکشکاری جدا نموده وم حتوی کربن را اکسیده میکردند تا بدین طریق آهن نرم تولید کنند.
مردم خاور میانه دریافتند که با حرارت دادن طولانی مدت آهن نرم در لایه ای از ذغال و آب دادن آن در آب یا روغن میتوان محصولی بسیار محکمتر بدست آورد. محصول حاصله که دارای سطح فولادی است، از برنزی که قبلا" کاربرد داشت محکمتر و مقاومتر بود. در چین نیز اولین بار از آهن شهاب سنگی استفاده شد و اولین شواهد باستان شناسی برای اقلام ساخته شده با آهن نرم در شمال شرقی نزدیک Xinjiang مربوط به قرن 8 قبل از میلاد بدست آمده است. این وسایل از آهن نرم و با همان روش خاورمیانه و اروپا ساخته شده بودند و گمان میرفت که برای مردم غیر چینی هم ارسال میکردند.