فیلم فارسی آخربازی شطرنج دوره مبتدی ومتوسطه جلد 1

فیلم فارسی آخربازی شطرنج دوره مبتدی ومتوسطه جلد 1

آموزش آخربازی شطرنج جلد 1

قوانین پایه ای آخربازی شطرنج / آخربازی شاه وپیاده

فرمت : mp4

تعداد جلسات آموزشی : 5

تعداد ویدئوها:5

زمان آموزش : 2 ساعت و 41 دقیقه / بهمراه دیتابیس های آخربازی برای دوره مبتدی تا متوسطه

محصول : chessrostami.ir

حجم فایل برای دانلود:206 مگابایت

سطح: 1000 تا 1800

تمامی مربیان نامدار و استادان بزرگ شطرنج بر آموزش مرحله آخربازی بعنوان پایه و اساس شطرنج همفکر هستند.هیچ شطرنجبازی بدون تسلط بر آخربازی به مقام استادی دست نیافته است.

این مجموعه آموزشی در 5 جلسه شامل : آموزش قوانین پایه ای آخر بازی : قانون مربع و روش استفاده درست و درک  قانون مربع در آخربازی . تقابل : آموزش کامل تقابل مستقیم، تقابل دور ، تقابل نزدیک ، تقابل عرضی ، تقابل قطری نزدیک و دور، تقابل مستطیلی دور و نزدیک ، خانه های موثر پیاده های بلوکه، خانه های کلیدی ،انواع مانور های آخربازی، آخربازی شاه وپیاد ها : روش استفاده از برتری اکثریت پیاده ای و درنهایت با برد آسان ، اکثریت پیاده ای 3 پیاده در مقابل دوپیاده، و غیره...

با یادگیری قوانین مهم پایه ای آخربازی میتوانید در اکثر پوزیسیون های مشابه بخصوص در آخربازی شاه و پیاده مهارت زیادی کسب کنید. و یادگیری این قوانین برای شطرنجبازان امری ضروری به حساب می آید.

 

در کشور عزیزمان کتاب های خوبی در زمینه آخربازی ترجمه شده اما بدلیل وجود واژه های سخت در این کتابها و غیر قابل درک برای با زیکنان آماتور- نوآموزان و نوجوانان و محدودیت زمان برای مطالعه این دسته از کتابها ما تصیم گرفتیم  مجموعه کامل فیلم  آموزشی آخربازی شطرنج در شماره های مختلف با لحنی ساده تر و قابل درک منتشر کنیم. یکی از مزایای استفاده از فیلمهای آموزشی شطرنج  در میزان یادگیری شاگردان اثر می گذارد وازطرف دیگر از طول زمان لازم برای آموزش می کاهد. و بخاطر سپردن وضعیت ها و دیاگرام ها از طربق دید تصویری آسان تر میباشد.

نرم افزار و فیلم آموزشی و کمک آموزشی شطرنج یکی از لوازم فرآیند یادگیری است و بر عمق و وسعت یادگیری می افزاید و به توانایی شطرنجبازان ارتقا می بخشد. استفاده از فیلم ها، بی تردید امروزه یکی از کاربردی ترین و موثرترین ابزار در امر یادگیری و تسهیل آن به شمار می رود.

 

 



خرید و دانلود فیلم فارسی آخربازی شطرنج دوره مبتدی ومتوسطه جلد 1


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.