کارافرینی شبکه و تجارت الکترونیک

کارافرینی شبکه و تجارت  الکترونیک

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:61

فهرست و توضیحات:

مقدمه

تاریخچه شرکت

اهداف شرکت

کارکنان و متخصصان

تجزیه و تحلیل

محصولات

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

تاریخچه شرکت

اهداف شرکت

کارکنان و متخصصان

محصولات

یکی از نیاز های بسیار ضروری و حیاتی در صنعت کشور عزیزمان ایران بومی سازی نرم افزارها و تولید محتوا و برنامه های تخصصی ویژه مناطق و صنایع داخل کشور است. یکی از رموز موفقیت صنایع در خارج از کشور و به خصوص کشورهای اروپایی استفاده بهینه و تخصصی از منابع اطلاعاتی با توجه شرایط اقلیمی ,  دانش فنی ,  محیط کار  ,  سیاست های کلی آن صنعت میباشد. برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده یک سازمان و برای گسترش و توسعه هر صنعت میبایست از تکنولوژی به درستی و با توجه به نیاز استفاده نمود . در برخی موارد حتی تکنولوژی و ورود فن آوری های نو در آن مقطع زمانی به ضرر سازمان و در نهایت باعت کندی در نیل به اهداف دراز مدت میگردد.

 

 ما معتقدیم نرم افزارهایی که دید مهندسی و صنعتی به یک روند جریان اطلاعاتی در داخل سازمان نداشته باشند و صرفا با دید یک تیم کامپیوتری به این سیستم نگاه کنند باعث صدمات و زیان های جبران ناپذیری به کل سیستم میشوند و در نهایت به شکست می انجامد.

 

یکی از تخصص های بارز و قابل اطمینان ما طراحی و برنامه ریزی نرم افزارهایی است که با توجه به شرایط محیطی و نیز اهداف استراتژیک سازمان طراحی و نصب و راه اندازی میگردد. ما با استفاده از تجزیه و تحلیل فرآیند های جریان در تمامی نقاط کارخانه , کارگاه و ... و مشخص کردن دپارتمان های بحرانی و نیز روند انقال اطلاعات در بخش های مختلف و با در نظر گرفتن استانداردهای صنعتی و اداری ویژه هر صنف نرم افزارهایی مطابق با شرایط و نظرات شما طراحی و تولید و یا خصوصی سازی مینماییم.

 



خرید و دانلود کارافرینی شبکه و تجارت  الکترونیک


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.