پشت پرده مشکلات بازاریابی(BEHIND MARKETING'S WOES)

پشت پرده مشکلات بازاریابی(BEHIND MARKETING'S WOES)

 

 

 

 

 

 

Marketing is ripe for a revolution because its failures are so apparent. "Everybody--stockholders, directors, CEOs, customers, the government--is angry because marketing, which should be driving business, doesn't work" write marketing executives Kevin Clancy and Robert Shulman. One of the most important reasons for this breakdown is that research is not working because of flaws in its basic premises.

این فایل به صورت Word می باشد و در 6 صفحه به صورت ترجمه شده ارائه شده است. این مقاله به طور کل 6 صفحه می باشد.

 



خرید و دانلود پشت پرده مشکلات بازاریابی(BEHIND MARKETING'S WOES)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.