تحقیق گسترش شبکه های الکتریکی

تحقیق گسترش شبکه های الکتریکی

شلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:34

فهرست و توضیحات:

چکیده
مقدمه
فصل اول : کلیات تحقیق
پیشگفتار
بیان مسئله
سوالات تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیات
تعریف نظری وعملیاتی
اهمیت وضرورت تحقیق
پیشینه تحقیق

مقدمه

 با توجه به گسترش شبکه های الکتریکی در سطوح مختلف ولتاژ و گوناگونی آنها،طراحی اصولی و دقیق آنها همیشه مد نظر بوده و از اهمیت بالایی نیز برخوردار می باشد.زیرا لازم است که مداومت برق رسانی، پایداری سیستم،ایمنی تجهیزات و انسان ها مورد بررسی قرار گیرد.

بنابراین در تمام لحظات برق رسانی باید رفتار و عکس العمل های سیستم ها و تجهیزات الکتریکی در برابر مخاطرات گوناگون مطالعه شود و پس از بررسی دقیق،این شرایط غیر عادی نسبت به طراحی حفاظت مناسب اقدامات لازم صورت گیرد.

چنان که می دانید به هنگام رخداد اتصال کوتاه در یک سیستم قدرت،جریان عبوری از اجزاء سیستم به طور ناگهانی افزایش می یابد.این افزایش جریان خ                                                                                                                                                                                                                                    

.ود باعث افزایش اضافه ولتاژهای گذرا، افزایش گرمای حاصل از عبور جریان، کاهش قابلیت اطمینان شبکه،افزایش نیروهای دینامیکی موثر به تجهیزات نیز می گردد. از طرفی قطع جریان اتصال کوتاه بالاتر به کلید هایی با قدرت قطع سریع و قوی تری نیازمند می باشد که این خود در کل افزایش هزینه سیستم انتقال انرژی را موجب خواهد شد.

 

فصل اول:

محاسبه ریاضی جریان اتصال کوتاه :

مطالعه خطاهای الکتریکی باید به شکل تابعی از زمان انجام شود.این تابع زمانی در لحظه شروع حادثه   آغاز و تا رسیدن به شرایط پایداری و ماندگار ادامه می یابد.بنابراین برای محاسبه این جریان ها باید از معادلات دیفرانسیل استفاده کنیم

 

این معادله دیفرانسیل با ضرایب خطی است که پاسخ آن از دو قسمت زیر تشکیل شده است :

 

که در آن  جواب معادله همگن با مدت زمان گذراو  جواب خاص معادله و متناظر با دوره زمانی شرایط ماندگاراست با بهره گیری از نظریه معادلات دیفرانسیل ،که ما در این جا به جزئیات آن نمی پردازیم میتوان جواب کامل این معادله را با شکل زیر بدست آورد.

 



خرید و دانلود تحقیق گسترش شبکه های الکتریکی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.