اسرار ذهن میلیونرها

اسرار ذهن میلیونرها

مردم  در آغاز سمینارهای من زمانی که یکی از اولین چیزهایی که من به آنها می گویم این است که "به هیچ یک از حرف های من اعتقاد نداشته باشید" ، شوکه می شوند. چون من فقط می توانم از تجربیات شخصی ام حرف بزنم. هیچ یک از مفاهیم و بینشی که من به اشتراک می گذارم ذاتا درست یا غلط نیستند آنها فقط بازتاب نتایجی هستند که من شخصا یا از طریق هزاران دانشجویی که داشته ام بدست آورده ام. با این حال، من معتقدم که اگر شما اصولی که در این کتاب می آموزید را به کار بگیرید می توانید کاملا زندگی خود را متحول کنید. مطالعه این کتاب را به عنوان کتابی که زندگی شما به آن بستگی دارد انجام دهید. سپس سعی کنید اصولی را برای شما کارا هستند استفاده کنید و انهایی که در مورد شما کارایی ندارند رها کنید. به این ترتیب موفقیت در دستان شما قرار میگیرد.



خرید و دانلود اسرار ذهن میلیونرها


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.