بررسی پایلوت های وتلند مصنوعی زیر سطحی در ایران و مروری بر وتلندهای بهره برداری شده در ایران (یزد و قصر شیرین) با فرمت Word

بررسی پایلوت های وتلند مصنوعی زیر سطحی در ایران و مروری بر وتلندهای بهره برداری شده در ایران (یزد و قصر شیرین) با فرمت Word

این تحقیق 45 صفحه‌ای که مطابق با استانداردهای فنی گزارش نویسی است، توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و برای درس های «مهندسی محیط زیست» و «تصفیه آب و فاضلاب» تهیه شده است. این تحقیق مشتمل بر سه فصل زیر است:

فصل اوّل: در این فصل به بررسی پژوهش‌هایی که در ایران بر روی پایلوت‌های وتلند زیرسطحی انجام شده است می‌پردازیم. در تدوین مطالب سعی شده است که تمامی مقالات از مجّلات معتبر ایرانی و خارجی تهیّه شود و به هیچ‌وجه به مقالات ارائه شده در کنفرانس‌های ایرانی استناد نشده‌ است. در این فصل پنج پژوهش به طور جداگانه معرفی شده و مشخصات و نتایج آن‌ها به تفصیل بحث شده‌اند. ارائه‌ تحلیل های مهندسی (فراتر از آنچه در متن مقالات به آن ها اشاره شده) از ویژگی های این تحقیق است.

فصل دوّم: در این فصل وتلند‌ یزد و مشخصات آن بررسی شده‌ است. تصاویر متعددی از این وتلند در این فصل گردآوری و ارائه شده‌اند.

فصل سوّم: در این فصل به بررسی ویژگی‌ها و تصاویر تنها وتلند در حال بهره‌برداری در ایران (وتلند مصنوعی زیرسطحی قصرشیرین) پرداخته‌ایم.

 

این تحقیق 45 صفحه‌ای با فرمت Word، برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران به عنوان پروژه تحقیقاتی پایان ترم در درس های مهندسی محیط زیست و مهندسی آب و فاضلاب قابل استفاده است.

 

هدیه ویژه:

به تمامی خریداران محترمی که تا پایان تیر ماه 95 این پروژه را خریداری نمایند، فایل پاورپوینت پروژه به طور رایگان هدیه داده خواهد شد. پس از انجام پرداخت و خرید این محصول، جهت دریافت هدیه‌ی خود با ایمیل amahmoudi87@gmail.com مکاتبه فرمایید. فایل هدیه در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.



خرید و دانلود بررسی پایلوت های وتلند مصنوعی زیر سطحی در ایران و مروری بر وتلندهای بهره برداری شده در ایران (یزد و قصر شیرین) با فرمت Word


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.