دانلود مقاله انگلیسی با عنوان:تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی ارزش طول عمر مشتری (CLV) بر اساس تقسیم بندی سود برای بخش بانکداری

دانلود مقاله انگلیسی با عنوان:تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی ارزش طول عمر مشتری (CLV) بر اساس تقسیم بندی سود برای بخش بانکداری

دانلود مقاله انگلیسی با عنوان:تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی ارزش طول عمر مشتری (CLV) بر اساس تقسیم بندی سود برای بخش بانکداری

قیمت:2500

چکیده

تقسیم بندی ( بخش بندی به اجزا) راهکاری مهم و حیاتی در امر بازاریابی می باشد زیرا وجود گروههای مختلفی از مشتریان، نشان دهنده­ی نیازمندی به ابزارهای کسب و کار مختلف در بازاریابی است. همچنین، روش تقسیم بندی بازار، فرصت های سودآوری و اهمیت راهبردی برای رقبای جدید را آشکار کرده و افراد پیشرو در بازار را به رقابت با هم وامیدارد. زمانیکه یک بازار توسعه می یابد، بخش های جدیدی ایجاد شده و بخش های قدیمی تر رو به کاهش می روند. بنابراین، دستیابی به رویکرد و روشی معتبر و قابل اطمینان برای تقسیم بندی بازار برای تمام بازارهای فعال و پویا ضروری بنظر می رسد. اهداف این کار تحقیقاتی، درک رویکردی خوب برای تقسیم بندی بازار یعنی تقسیم بندی مزایا (سود) بر اساس ارزش طول عمر مشتری می باشد. در واقع، تقسیم بندی بازار روشی برای تفکیک و بخش بندی بازار به گونه ای است که شناسایی بخش های بازار توسط فاکتورهای سببی در مقایسه با فاکتورهای توصیفی امکان پذیر باشد. از سوی دیگر، ابزاری ارزشمند برای اندازه گیری ارزشهای واقعی مشتریان، چیزیست بنام ارزش طول عمر مشتری یا CLV. این الگوی بازاریابی، اهمیت ارتباط بلندمدت با مشتریان را بیش از پیش آشکار می سازد. هدف CLV سنجش ارزش واقعی مشتریان بخش خاصی از بازار است. بنابراین، CLV ابزاری مهم و ارزشمند برای درک استراتژی تقسیم بندی مزایا (سود) می باشد. هدف این مقاله پژوهشی ایجاد چارچوبی برای سنجش ارزش هر بخش از مشتریان بر اساس محاسبات CLV با تمرکز بر بخش بانکداری است.

 



خرید و دانلود دانلود مقاله انگلیسی با عنوان:تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی ارزش طول عمر مشتری (CLV) بر اساس تقسیم بندی سود برای بخش بانکداری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.