دانلود تحقیق با عنوان سرمایه گذاری و انواع آن همراه با فایل پاورپوینت

دانلود تحقیق با عنوان سرمایه گذاری و انواع آن همراه با فایل پاورپوینت

دانلود تحقیق با عنوان سرمایه گذاری و انواع آن همراه با فایل پاورپوینت مربوطه که شامل 43 صفحه و بشرح زیر میباشد:

نوع فایل : Word

نوع فایل : PowerPoint 30 اسلاید

ویژه ی رشته های حسابداری، اقتصاد ، مدیریت و .......

مقدمه

سرمایه گذاری یا Hyip در حقیقت مخفف کلمه High yield investment program میباشد که به معنی برنامه های سرمایه گذاری با بازده بالا است .

در این برنامه ها و یا سایتها شما با سرمایه گذاری که میکنید سود روزانه ، ماهانه و یا سالانه بسته به نوع سرمایه گذاری سایت دریافت خواهید کرد . اکثر این نوع برنامه ها با حساب ایگولد هم کار میکنند و شما به راحتی میتوانید با ریختن پول ایگولدتان در سایت ( deposit ) از سود آن برخوردار شوید .

این سایت ها برای برداشت سود و یا اصل سرمایه به دو صورت عمل میکنند . بعضی از سایتها سود سرمایه شما را به صورت اتوماتیک به حساب ایگولد شما منتقل میکنند و در بعضی از آنها شما باید خودتان سود را درخواست بدهید تا بعد از مدت زمان مشخصی به حساب شما واریز شود . برای درخواست سود و یا اصل سرمایه خود در اینگونه سایتها معمولاً گزینه ای به نام Withdraw وجود دارد که شما باید به این قسمت مراجعه کنید .

در سایتهای سرمایه گذاری سایتهای کلاه بردار و متلقبی هم هستند که از اعتماد مردم سو استفاده میکنند ........

فهرست مطالب

سرمایه گذاری چیست 1انواع سرمایه گذاران 4سرمایه گذار کیست 7سرمایه گذران بزرگ چه کسانی هستند 8معامله گر کیست 9 معامله گران اصلی چه کسانی هستند 10نتیجه گیری 11روشهای سرمایه گذاری 12 انواع سرمایه گذاری خارجی 20شرکت های چند ملیتی و ویژگیهای آنها 23 بررسی روند سرمایه گذاری مستقیم خارجی درایران 27 علل و عوامل موثر برجلب سرمایه گذاری خارجی 32سیاستگذاریها و ساختار اقتصادی موثر برجریان FDI 33عوامل سیاسی و جغرافیایی موثر بر FDI 36عوامل تشویقی و حمایتی موثر بر FDI 38مزایای سرمایه گذاری مستقیم خارجی ( FDI) 40نتیجه گیری و بیان نکات مهمی از سرمایه گذاری مستقیم خارجی 43

*هدف ما راحتی شماست*



خرید و دانلود دانلود تحقیق با عنوان سرمایه گذاری و انواع آن همراه با فایل پاورپوینت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.