پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک

این پرسشنامه برای بررسی نظرات و عقاید شما مشتریان گرامی، جهت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ..... می‌باشد. مدیریت ارتباط با مشتری متشکل از فرآیندهایی است که بانک برای سازماندهی و راه و رسم ارتباطش با مشتریان جاری و آینده استفاده می‌کند. مدیریت ارتباط با مشتری نوعی استراتژی سازمانی جهت ایجاد و حفظ ارتباطات بلند مدت و سودآور بامشتریان است.CRM بخشی ازاستراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگه داشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می‌باشد.



خرید و دانلود پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.