. یک جنبه ای از گنج حضور آگاهی ما برای تغییر ماست. آگاهی از اینکه چه تغییری باید در این لحظه بکنیم؟ هوشیاری این لحظه این امکان رو بما میده که اون جنبه ای را که باید در ما تغییر بکنه ؛ اونو ببینیم و تغییر بدیم. تا زمانیکه به هوشیاری این لحظه نرسیدیم، به پندار قبلی مون ؛ به باورهای قبلی مون ، به گرفتارهای قبلی مون ؛ به غصه های قبلی مون به سختیهای زندگی قبلی مون ادامه خواهیم داد. خیلی ها میخوان تغییر بکنن ولی میگن که خب حالا من بگم این تغییر رو کردم همسرم چی میگه ؟ بچه هام چی میگن؟ دیگران چی میگن؟ از فردا باید یه جور دیگه باشم . این فشاریست که میتون رو آدم باشه و انسان همون الگوهای توهمی قبلی رو ادامه بده. پس حتی موقعی که ما وسط یک ماجرا متوجه میشیم که ما در اشتباه هستیم ، همون لحظه میتونیم اعتراف کنیم که من دارم اشتباه میکنم. هم به خودمون و هم به طرف مقابل . یک روشنی در اونجا بوجود میاد و یک حالتی بوجود میاد که سبب بهبود و تغییر رابطه ما با دیگران میشه.
با فرمت WORD.docx
****************** شامل 12 صفحه ************
+
متن اشعار
لطفا قبل از خرید سوالات خود را با مدیر فروشگاه در میان بگذارید
شماره تماس : 2588536-0921
جهت خرید آسان میتوانید از راهنمای خرید فروشگاه در بالای صفحه استفاده فرمایید
لینک پرداخت و دانلود "پایین مطلب:
فرمت فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحه: 91
فهرست مطالب:
عوامل هوادیدگی خاک:
خاک
ادافولوژی
تفاوت خاکشناسی و زمین شناسی
شرایط پروفیل
Pedon پدون
فاز جامد
فاز معدنی (مواد معدنی)
فاز آلی (مواد آلی)
افق آلی
تجزیه مکانیکی
قانون
stoke’slaw
قانون Stoke
محدودیتهای قانون stoke;s:
بافت خاک:
ساختمان خاک:
رطوبت خاک:
آب ادهسیون:
آب کوهسیون (آب و رطوبت قابل استفاده، سهل الوصول)
آب ثقلی
قسمتی از متن:
آبی که بر اثر نیروی ثقلشان حرکت می کنند (نیروی وزن) که به این آب، آب ثقلی یا آب آزاد گویند که ماتریکس هیچ تأثیری بر آن نمی گذارد و ریشه این آب را جذب نمی کند و در این حالت خاک کاملاً اشباع است (آب خارج شده از زیر گلدانی آب ثقلی است)
هرچه از آب کوهسیون حجم آب کم می شود تا نزدیکی آب ادهسیون جذب آب توسط ریشه سختر و کمتر خواهد شد.
در این حالت گیاه پژمرده می شود و پژمردگی موقت است اگر آب به گیاه بدهیم گیاه شاداب می شود ولی اگر به سمت ادهسیون بیشتر برویم گیاه کاملاً پژمرده می شود و بازگشت پذیر نخواهد بود و کاملاً به سمت آب ادهسیون حرکت کرده ایم.
هرچه مقدار کشش ماتریکس کمتر باشد آب را ریشه بهتر جذب می کند و به میزان آب بستگی ندارد.
تعداد اسلاید : 27
فرمت فایل : pptx
حجم: 622KB
طراح پاورپوینت:فروشگاه وشنام
قابل ویرایش می باشد
انیمیشن و ترانسیشن دهی شده می باشد
اعتماد شما دلیل ادامه فعالیت ماست.
اگر در خرید یا دانلود فایل با هر گونه مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید
راهنمای اجرای پاورپوینت:
بعد از دانلود فایل آن را از حالت زیپ خارج کنید و بعد از استخراج روی آن دابل کلیک کنید تا اجرا شود
بعد از باز شدن پاورپوینت با فشردن کلید F5 آن را مشاهده کنید
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 238
فهرست مطالب:
(1) گزارش توجیهی--------------------------------------- 1
(الف) تجارت الکترونیکی و تجربیات بینالمللی------------- 1
1) واقعیت---------------------------------------------- 1
2) رویکردهای مختلف قانونگذاری در جهان------------------ 1
2-1- رویکرد دستوری یا تجویزی--------------------------- 1
2-2- رویکرد دوگانه------------------------------------- 1
2-3- رویکرد «حداقلی»------------------------------------ 1
3) آثار و فروض قانونی---------------------------------- 1
3-1- اثر حقوقی------------------------------------------ 1
3-2- فرض قانونی----------------------------------------- 1
4) تشکیلات دفاتر خدمات الکترونیکی (دفاتر خدمات الکترونیکی) صدور جواز و اعطای اعتبار به دفاتر الکترونیکی----------------------------- 1
4-1- مسئولیت------------------------------------------- 1
4-1-1- زمینه------------------------------------------- 1
4-1-2- رویکرد کشورها----------------------------------- 1
5) سیستمهای بسته و استقلال طرفین------------------------ 1
5-1- رشد معتنابه سیستمهای بسته-------------------------- 1
5-2- عواملی که بر روی سیستمهای بسته اثر میگذارد---------- 1
6) شناسایی بینالمللی----------------------------------- 1
6-1- اقدامات بینالمللی---------------------------------- 1
6-1-1 دستورالعمل اتحادیة اروپا------------------------- 1
6-1-2- آنسیترال---------------------------------------- 1
6-1-3- کنوانسیون بینالمللی----------------------------- 1
6-1-4- OECD-------------------------------------------- 1
6-1-5- سایر سازمانهای بینالمللی------------------------ 1
7) قانون تجارت الکترونیکی جمهوری اسلامیایران و رویکرد حقوقی برای تدوین قوانین مکمل-------------------------------------------- 1
7-1- حمایت از مصرفکننده--------------------------------- 1
7-2- حمایت از داده/حریم خصوصی--------------------------- 1
7-2-1- حمایت از داده----------------------------------- 1
7-2-2- فعالیتهای بینالمللی----------------------------- 1
7-2-3- شورای اروپا------------------------------------- 1
7-2-4- OECD-------------------------------------------- 1
7-2-5- سازمان ملل-------------------------------------- 1
7-2-6- کمیسیون جوامع اروپایی--------------------------- 1
7-2-7- گردش فرامرزی داده------------------------------ 1
7-3- حمایت از حقوق مالکیتهای فکری (حق مولف، اسرار تجاری و علایم صنعتی) 1
(ب) ابعاد جزایی---------------------------------------- 1
1) جرایم کلاسیک در حقوق تجارت--------------------------- 1
2) جرایم جدید------------------------------------------ 1
2-1- کلاهبرداری کامپیوتری خاص--------------------------- 1
2-2- جعل خاص------------------------------------------- 1
2-3- نقض حریم خصوصی (جرایم مربوط به حمایت از دادهها)--- 1
2-4- نقض حق تألیف-------------------------------------- 1
2-5- نقض حقوق مصرفکننده-------------------------------- 1
2-6 نقض حقوق رقابت------------------------------------- 1
(ج) اقدامات آتی قانونگذار------------------------------ 1
بخش اول – حقوقی---------------------------------------- 1
اقدامات فوری------------------------------------------- 1
1- آییننامهها------------------------------------------ 1
2- قانون تشکیلات دفاتر خدمات الکترونیکی---------------- 1
اقدامات ضروری------------------------------------------ 1
1- پرداختهای الکترونیکی، قوانین گمرکی و مسایل مالی و مالیاتی 1
2- تدوین قوانین اصلی------------------------------------ 1
3- آیین دادرسی در فضای سیبرنتیک------------------------- 1
بخش دوم - جزایی---------------------------------------- 1
مسائل جزایی مورد بحث در مراحل بعدی پروژه---------------- 1
1- مسئولیت کیفری در جرایم تجارت الکترونیکی-------------- 1
2- جرایم دیگر------------------------------------------ 1
3- تنشهای آیین دادرسی کیفری در رابطه با جرایم تجارت الکترونیکی 1
4- تنشهای حقوق جزای بینالملل در رابطه با جرایم تجارت الکترونیکی 1
الف ـ مقدمه-------------------------------------------- 1
ب ـ بررسی مشکل در حالت کلاسیک--------------------------- 1
ج ـ بررسی مشکل در فضای تجارت الکترونیکی---------------- 1
ضمایم-------------------------------------------------- 1
ضمیمه 1------------------------------------------------ 1
کلاهبرداری کامپیوتری------------------------------------ 1
تعریف کلاهبرداری کامپیوتری------------------------------ 1
مجازات کلاهبرداری--------------------------------------- 1
مجازات کلاهبرداری کامپیوتری----------------------------- 1
الف- سوء استفادههای کامپیوتری-------------------------- 1
ب- سوء استفادههای کامپیوتری کلاسیک---------------------- 1
ج- سوء استفاده در صندوقهای پرداخت---------------------- 1
د- سوء استفاده از خطوط تلفنی--------------------------- 1
پدیدة جرم کامپیوتری------------------------------------ 1
الف – جرایم اقتصادی مرتبط با کامپیوتر------------------ 1
ب _ روشهای سوء استفاده--------------------------------- 1
ج _ مرتکبین-------------------------------------------- 1
د- قوانین کلاهبرداری کامپیوتری-------------------------- 1
ه- جمع بندی و پیشنهاد متن قانون------------------------ 1
و- تحول مصادیق----------------------------------------- 1
ضمیمه 2------------------------------------------------ 1
جعل کامپیوتری------------------------------------------ 1
1- مقدمه----------------------------------------------- 1
2- طرح بحث--------------------------------------------- 1
3- تاریخچه--------------------------------------------- 1
4- تعریف----------------------------------------------- 1
5- منبع شناسی------------------------------------------ 1
6- جمع بندی و پیشنهاد----------------------------------- 1
ضمیمه 3------------------------------------------------ 1
اصلاح قانون مدنی فرانسه راجع به ادله الکترونیکی و مصوبه امضای الکترونیکی فرانسه------------------------------------------------- 1
ماده 1316 قانون مدنی------------------------------------ 1
طرح مصوبه : متن---------------------------------------- 1
بخش 1ـ شرایط راجع به وسایل و روشهای ایجاد امضای الکترونیکی 1
بخش 2ـ شرایط راجع به گواهیها و ارائهدهندگان خدمات گواهی الکترونیکی: 1
بخش 3ـ کنترل مراجع گواهی الکترونیکی--------------------- 1
بخش 4ـ تأیید مراجع گواهی الکترونیکی--------------------- 1
شرح قانون امضای الکترونیکی فرانسه 13 مارس 2000---------- 1
آزادی گردش در بازار داخلی------------------------------- 1
اختیارات کمیسیون--------------------------------------- 1
رژیم حقوقی مراجع خدمات گواهی---------------------------- 1
سیستم تأیید اختیاری------------------------------------ 1
مسئولیتها---------------------------------------------- 1
شروط معافکننده (معاذیر قراردادی و یا شروط رافع مسئولیت) یا محدودکننده مسئولیت------------------------------------------------ 1
ضمیمه 4------------------------------------------------ 1
قانون تجارت الکترونیکی در کشورهای مختلف جهان تا سال 2000- 1
ضمیمه 5------------------------------------------------ 1
عبارات قانونی و استانداردهای آن در قانون تجارت الکترونیکیایران 1
ضمیمه 6------------------------------------------------ 1
فرمت X509v3--------------------------------------------- 1
(2) پیشنویس قانون تجارت الکترونیکی--------------------- 1
پیشنویس قانون تجارت الکترونیکی------------------------- 1
فهرست عناوین------------------------------------------- 1
باب اول - مقررات عمومی-مبحث اول - درکلیات-------------- 1
فصل اول: قلمرو و شمول قانون - ماده 1--------------------- 1
فصل دوم – تعاریف – ماده 2------------------------------- 1
فصل سوم – تفسیر قانون – مواد 3 و 4----------------------- 1
فصل چهارم – اعتبار قراردادهای خصوصی – ماده 5------------- 1
مبحث دوم - در احکام »داده«------------------------------ 1
فصل پنجم – نوشته، امضا، اصل – مواد 6 الی 11-------------- 1
مبحث سوم - »داده« مطمئن--------------------------------- 1
فصل ششم - امضای الکترونیکی مطمئن – ماده 12--------------- 1
فصل هفتم - ثبت یا سوابق الکترونیکی مطمئن – ماده 13------- 1
فصل هشتم - آثار ثبت و سوابق و امضای الکترونیکی مطمئن – مواد 14 الی 16 1
فصل نهم – پذیرش و ارزش اثباتی »داده« - مواد 17 الی 21----- 1
فصل دهم – اعتبار قانونی ارجاع »داده« - ماده 22----------- 1
مبحث چهارم - مبادله »داده«------------------------------ 1
فصل یازدهم – عقد و اراده طرفین – مواد 23 و 24------------- 1
فصل دوازدهم – انتساب »داده« - مواد 25 الی 29------------- 1
فصل سیزدهم – تصدیق دریافت – مواد 30 الی 35--------------- 1
فصل چهاردهم -زمان و مکان ارسال و دریافت »داده« - مواد 36 الی 40 1
باب دوم------------------------------------------------ 1
دفاتر خدمات الکترونیکی--------------------------------- 1
مبحث اول - کلیات--------------------------------------- 1
فصل اول – دفتر خدمات الکترونیکی – مواد 41 الی 48---------- 1
مبحث دوم – دفتردار کل----------------------------------- 1
فصل دوم - دفتردار کل – مواد 49 الی 57-------------------- 1
فصل سوم – اختیارات دفتردار کل – مواد 58 الی 63------------ 1
مبحث سوم - وظایف--------------------------------------- 1
فصل چهارم - وظایف دفتر خدمات الکترونیکی - مواد 64 و 65---- 1
فصل پنجم - وظایف امضاءکننده – ماده 66-------------------- 1
فصل ششم - وظایف اطراف اعتمادکننده – ماده 67-------------- 1
مبحث چهارم - دفتر خدمات الکترونیکی خارجی---------------- 1
فصل هفتم - شناسایی دفاتر خدمات الکترونیکی خارجی مواد 68 الی 75 1
باب سوم------------------------------------------------ 1
در قواعد مختلف----------------------------------------- 1
مبحث اول - حمایتهای انحصاری در بستر مبادلات الکترونیکی--- 1
فصل اول - حمایت از مصرفکننده و تبلیغات - مواد 76 الی 101-- 1
فصل دوم – حمایت از حق مولف در بستر مبادلات الکترونیکی – مواد 102 الی 104 1
مبحث دوم - حفاظت از »داده« در بستر مبادلات الکترونیکی----- 1
فصل سوم – حمایت از »داده«های شخصی (حریم خصوصی) – مواد 105 الی 107 1
فصل چهارم – حمایت از اسرار تجاری – مواد 108 و 109--------- 1
فصل پنجم – حمایت از علایم تجاری – مواد 110 و 111----------- 1
باب چهارم---------------------------------------------- 1
جرایم و مجازاتها--------------------------------------- 1
مبحث اول – کلاهبرداری کامپیوتری – ماده 112---------------- 1
مبحث دوم – جعل کامپیوتری – ماده 113---------------------- 1
مبحث سوم – نقض حقوق مصرفکننده و تبلیغات در بستر مبادلات الکترونیکی – مواد 114 و 115--------------------------------------------------- 1
مبحث چهارم – نقض حق مولف - ماده 116--------------------- 1
مبحث پنجم – نقض حمایت از دادههای شخصی/حریم خصوصی – مواد 117 الی 121 1
مبحث ششم – نقض اسرار تجاری و علایم تجاری – مواد 122 و 123--- 1
باب پنجم----------------------------------------------- 1
جبران خسارت – ماده 124---------------------------------- 1
باب ششم------------------------------------------------ 1
متفرقه – مواد 125 الی 134-------------------------------- 1
(3) شرح مواد قانونی------------------------------------ 1
(4) منابع---------------------------------------------- 1
(1) گزارش توجیهی
(الف) تجارت الکترونیکی و تجربیات بینالمللی 1) واقعیت
فناوری اطلاعات با پیشرفتهای اخیر خود جامعهای مجازی با آثار کاملاً واقعی به وجود آورده که تأثیر زیادی بر زندگی انسانها داشته است. جامعهای با قواعد مشترک که نوعی یکسانی یا به عبارتی همگرایی در مسائل و قواعد مبتلابه را موجب شده است. بیجهت نیست که نویسندگان مایلند پیشرفتهای اخیر را با آغاز عصر صنعت (فناوری اطلاعات) و خطوط راهآهن (فناوری تبادل اطلاعات) مقایسه کنند چون آثار و تبعات اختراعات جدید کمتر از ماشین بخار و راهآهن نیست.
برخورداری شئونات جامعه متاثر از فناوری اطلاعاتی پیشرفته تنها بسنده به امور بهداشتی، حمل و نقل، تبادل اطلاعات علمی، سیستمهای اداری و ... نبوده بلکه اقتصاد و تجارت را تحتالشعاع قرار داده و نحوه تجارت جدیدی را به وجود آورده که از تجارت مرسوم فاصله گرفته است.
این فاصله ظهور در نوع عملیات تجاری، قواعد حاکم، مؤسسات لازم و فراگردها دارد. اگر تجارت مرسوم وابسته و مبتنی بر کاغذ است, تجارت الکترونیکی مبتنی بر اطلاعات و جریان اطلاعات است. برقراری یک روش الکترونیکی تجارت کارآمد با همة قابلیتها و تواناییهایش مستلزم وجود قوانین متعدد است. جدای از قواعد مورد نیاز باید گفت تجارت الکترونیکی در عرصة حقوقی (غیرکیفری) مسائل و تنشهایی را موجب شده که بدویترین نکات و مسائل ناظر به حقوق مدنی (ادله، قراردادها، مسئولیت مدنی و ...) است.
به تبع حقوق بینالملل خصوصی نیز در زمینة قراردادها، اسناد، اختلافات و ... با حضور عنصر خارجی در قضیه تنشهایی را مواجه شده است. از جمله مباحث حریم خصوصی یا حمایت از دادههاست که نیازمند حمایتی خاص در امر تجارت الکترونیکی است حمایت از مصرفکننده عرصة دیگر حقوقی ا ست که با تنش مواجه شده به خصوص از آنجا که در کشور ما قواعد بدوی و غیردیجیتال را نیز دارا نیست تا بتوان با تسری آنها به محیط دیجیتال به حمایت از مصرفکننده در این عرصه اخیر پرداخت. تبعاً آیین دادرسی (غیرکیفری) برای رسیدگی به پروندهها و مشکلات پیش آمده، ادلة اثبات مورد نیاز و چگونگی قواعد آن در این عرصه جدید، سیستمهای پرداخت و مسائل حقوقی آن و به عبارت بهتر ابعاد حقوقی بانکداری الکترونیکی، ابعاد حقوقی کارتهای اعتباری، حقوق رقابت و ... همه از عرصههای حقوقی (غیرکیفری) است که در قبال تجارت الکترونیکی نیازمند تبیین و تشریح وضعیت جدیدند. البته حقوق مالکیت فکری، قواعد مالی و گمرکی را نیز باید به فهرست بالا افزود (ر.ک: گزارش توجیهی لایحة قانون تجارت الکترونیکی، ص 1 تا 3, موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.)
در میان ادراکات یک فرد مهمتر از همه ادراکات وی درباره خودش است.
در دهه 1950 کارل راجرز و مازلو از رهبران روان شناسی اصالت انسان بودند. راجرز مفهوم خود را بیان می کند، راجرز دیدگاهی را در مورد شخصیت گسترش داد که هسته مرکزی آن خود فهمی است(1980-1951) راجرز توانایی عمل خود فهمی خود را به احساس فردی ، احترام به خودوادراک پذیرش اجتماعی بوسیله دیگران ربط می دهد.
راجرز1 اعتقاد دارد که ما برای نگریستن به خود و دنیا ، روشهایی با قالبهای مرجع منحصر به فرد داریم، این ممکن است به این صورت باشد که ما هریک برداشتهای متفاوتی از توصیف خویش بر طبق ارزش های مختلفی داشته باشیم. کلیه ادراکات ما مربوط به تجارب مختلفی است که در جریان رشد و حیات خود کسب کرده ایم.
اتکینسون و همکاران (1990)2 خود پنداری را عبارت از ایده ها و احساسات و نگرش های مردم درباره خودشان می دانند.آنها اظهار می کنند که بعضی از تئوریستیها" خود پنداری" 3 را با خود مترادف می دانند. تصویری که شخص از خود دارد مسلما برای او اهمیت حیاتی دارد و سعی دارد که این تصویر را نگاهدارد.کارل راجرز (1982) می گوید:« طرز پندار یا تصور نسبتا دائمی هر فردی راجع به ارزش که او برای خود قائل شود و رابطه این ارزش با خود واقعی او می باشد.»
جرسیلد1 می گوید: مجموعه ای از افکار و عواطف است که سبب آگاهی فرد از موجودیت خود میشود. بدین معنی که او می فهمد که کیست و چیست؟ خود دنیای درونی شخص است و شامل تمام ادراکات، عواطف، ارزش ها و طرز فکر او می باشد.
در دنیای امروز که بر نقش زنان در احراز فرصت های شغلی تأکید می شود زنان هیچ جامعه ای مانند زنان ایرانی بار مسئولیت های شغلی را توأم با وظایف سنگین خانه داری به دوش نمی کشند. زنان شاغل ایرانی صبح ها پیش از سایر اعضاء خانواده بیدار می شوند و همزمان با آغاز ساعات اداری در محیط کار حاضر می شوند و بار فعالیت شغلی را به دوش می کشند و در پایان کار روزانه هنگامی که خسته از کار روزانه به منزل بازگشته اند تلاش انان در محیط خانه برای بهداشت و نظافت و انجام سایر وظایف خانه داری اغاز می شود.
در این صورت زنان شاغل ایرانی (برابر تحقیق حاضر مربوط به شهر شیراز) باید از توانمندی بالاتری نسبت به زنان غیر شاغل (خانه دار) برخوردار باشند تا بتوانند هم از عهده کارها خارج از خانه و هم از عهده مسئولیت خانه بربیایند این مسأله به عنوان یک فرض در تحقیق مورد نظر در نظر گرفته شده. بنابراین خودپنداری و عزت نفس زنان شاغل باید نسبت به زنان غیر شاغل بررسی شود تا مشخص گردد تفاوت اساسی بین این دو گروه وجود دارد یا خیر؟
این مقاله به صورت ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 69صفحه آماده پرینت می باشد
چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد
مقالات را با ورژن office2010 به بالا بازکنید