بانکداری الکترونیک

بانکداری الکترونیک

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات12

 

بانکداری الکترونیک در کشورعزیز ما در حالیکه فشار بسیار زیادی از سوی دولت به مردم برای استفاده از خدمات عابر بانک ، شتاب ،ATM و … می باشد . که همه این 4 مربوط به این بانکداری می باشد . این نوع بانکداری در قدیم این گونه تعریف می شد . یعنی الکترونیکی کردن فعالیتها ی بانکی بدانیم ، تمام بانکی بعد از جنگ جهانی دوم از کامپیتوتر استفاده کردند . طبق این نظر کشور ما سالهاست که بانکداری الکترونیکی پیوسته است .
امیدواریم که کشور ما (ایران ) با استفده از مدیران مجرب و استفاده از روشهای پیشترفته علمی و برطرف کردن مشکلات کنونی این بانکداری در کشور ما باشد و ایران عزیز جهش چشمگیری در این مورد داشته باشد .
بانکداری الکترونیک به مفهوم امروزی چیست ؟
بانکداری الکترونیکی که در سال 1991 و با وجود آمدن اینترنت شکل گرفت آن است که مشتریها بتوانند بدون مراجعه به شعب کار خود را با مراجعه به فضای الکترونیکی انجام دهند . این فضا 15 سال است که راه افتاده و متأسفانه ما در این زمینه مشکل داریم .
اینکه چرا ما در بانکداری الگترونیک پیشرفتی نداریم به خیلی از مسائل از جمله زیر ساختهای انسانی و اجتماعی باز می گردد تا زیر ساختهای فنی ، یکی از مشکلاتی که مادر بانکداری الکترونیک در ایران داریم آن است که در این نظام آدمها برای ما شناسایی نمی شوند که این یکی از بزرگترین مشکلات شبکه بانکی است ، جامعه ، دیجیتالی نیست و نمی توانیم افراد را شناسایی کنیم ، چون برای آنها کد نداریم .

فهرست صفحه
مقدمه 1
بانکداری الکترونیک به مفهوم امروزی چیست ؟ 1
مشکلات بانکداری الکترونیک چیست ؟ 2
شتاب 4
شکل و راهبر نظام بانکداری الکترونیک در کشور 5
بیمه پرداخت الکترونیک 5
ملزوم داشتن به ATM در ادرات جوابگو می باشد یا خیر 6
طرحهای و پروژه های بانکداری الکترونیکی بانک صادرات 7
نتیجه گیری 9



خرید و دانلود بانکداری الکترونیک


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.