تعداد صفحه 25
فهرست مطالب
چکیده 2
«مقدمه : توصیف وضعیت و تبیین مسئله » 3
شواهد 1. 5
تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی.. 9
یافته های علمی. 10
پیشینه تحقیق: 13
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها: 14
اجرای راهکار های پیشنهادی و نظارت بر آنها: 15
گردآوری شواهد :2. 20
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار: 21
ارائه راه حل های پیشنهادی وبررسی راه حل ها 21
منابع. 25
چکیده
اینجانب .............. دارای مدرک .................. ، معاون آموزشی مدرسه .......... شهرستان ......... ، دارای
............... سابقه خدمت در آموزش وپرورش هستم . شاکر خداوند مهربانی هستم که لطفش را هیچوقت از
بندهاش دریغ نمیورزد و افتخار میکنم که بتوانم راهرو و ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی باشم و د نور انش
و توانایی در را این دانشآموزان میهن اسلامی شعله ور نمایم.
با نام و یاد یگانه ایزد توانا از آنجا که مسأله اخلاق و تربیت از نظر اجتماعی و آموزشی و از دیدگاه دین مبین
اسلام بسیار مورد اهمیت می باشد و اینجانب نیز نسبت به این موضوع حساسیت خاص خصوصاً در زمینه ی
دانش آموزان داشته ام و از آنجایی که رشته مورد تدریسم نیز دینی وعربی است که خود اخلاق و تربیت
سرلوحه کارش می باشد و از جهت دیگر دانش آموزان کلاس دوم سال تحصیلی -92 91 را از این نظر ضعیف
و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله تقلب در کلاس، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی
در تحمل کلاس و . . . در بین این دانش آموزان دیده می شد، بر آن شدم تا منشأ این مشکلات را پیدا کنم.
و در این راه از راه های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم از جمله تهیه تعدادی عکس از وضع
نامطلوب و مطلوب کلاس، گرفتن آزمون هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر دانش آموزان در
هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقه پرسشنامه در رابطه با این موضوع، رفتن به اردو
همراه با بچه ها در جهت رفع مشکل، تشکیل جلسه شورای اولیاء و مربیان این کلاس و کمک گرفتن از والدین
این بچه ها. و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم و
متأسفانه آن تغییر شگرف حاصل نشد اما تغییرات نسبی بدست آمد.