سرفصل های پروژه شامل موارد زیر است :
ارزشها
انواع ارزش
نگرشها
انگیزش
نظریههای انگیزش
تئوریهای محتوایی
تئوری سلسله مراتب نیازها
تئوری دو جنبهای انسان
تئوری دو عامل انگیزش
تئوری سه نیاز مککلند
تئوری نیازهای زیستی، تعلق و رشد
تئوریهای فرآیندی
تئوری انتظار و احتمال
تئوری برابری
تئوری اسناد
انواع نگرش
رضایت شغلی
رابطه انگیزش با رضایت شغلی
تاریخچه مطالعات در مورد رضایت شغلی
تعریف رضایت شغلی
تعیین رضایت شغلی
عوامل تعیین کنندة رضایت شغلی
عوامل مؤثر بر رضایت شغلی
فاکتورهای مؤثر در رضایت شغلی از نظر «جنیفر»
پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی
نظریههای رضایت شغلی
- نظریه «بروفی»
- نظریه «کورمن»
-نظریه «پارسون»
اندازهگیری رضایت شغلی
تحقیقات خارجی
تحقیقات داخلی
مشخصات فایل:
پرسشنامه رایگان: دارد(پرسشنامه رضایت شغلی دبیران«مینه سوتا»)نوع فایل: wordمنبع: دارد (فارسی و لاتین)پیشینه پژوهش: دارد(ایرانی و خارجی)تعداد صفحات:33گارانتی بازگشت وجه: دارد ( کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نارضایتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)خلاصه ای از مطالب:رضایت شغلی
ارزش ها
ارزشها نمایانگر عقاید اصولی هستند که از نظر فردی یا اجتماعی نوعی رفتار ( نسبت به رفتار مخالف ) برتر شمرده میشود. آنها نمایانگر ایمان و اعتقاد راسخ هستند مبنی بر این که (( از نظر شخصی یا از دید اجتماع، یک شیوة خاص رفتاری یا حالت غایی وجود، نسبت به شیوة مخالف آن رفتار با حالت غایی وجود دیگری، برتری دارد. )) ارزشها در وجود خود، رگه هایی از عنصر متفاوت یادآوری دارند. که حامل نظرها و عقاید فرد میباشند مبنی بر این که چه چیز درست، نادرست یا مطلوب است. ارزشها از نظر محتوایی و شدت، ویژگی های خاص خود را دارند. ویژگی محتوایی ارزشی نشان دهندة این مطلب است که نوع رفتار مورد نظر اهمیت زیادی دارد. ولی شدت تنها نشان دهندة درجه یا میزان آن اهمیت میباشد. هنگامیکه ارزشهای فردی را برحسب میزان شدت فهرست میکنیم سیستم ارزشی شخصی بدست میآید. همة افراد دارای سلسله مراتبی از ارزشها هستند که تشکیل دهنده سیستم ارزشی آنها میباشند. این سیستم، با توجه به اهمیت نسبی که به چیزهای با ارزش، مثل آزادی، تفریح، احترام به نفس، فرمانبرداری، برابری و از این قبیل چیزها میدهیم، مشخص میشود. (رابینز، 1384، ص272)