دانلود مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضلیت مشتریان

عنوان مقاله:

بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضلیت مشتریان

توضیحاتی در مورد مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتری است. هدف، کاربردی و از ماهیت، توصیفی و از نظر روش، پیمایشی می باشد. جامعه آماری در این پژوهش کاربران اینترنتی بانک های شهرستان اصفهان است.

برای دریافت فایل کل مقله مراحل خرید و پرداخت را تکمیل نمایید.

 



خرید و دانلود دانلود مقاله بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضلیت مشتریان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.