تعداد صفحه 16
فهرست مطالب
چکیده 3
مقدمه. 4
توصیف وضعیت موجود، تشخیص مسئله. 4
گردآوری اطلاعات ( شواهد )1. 5
مشاهده 6
صحبت خصوصی. 7
وضعیت خانوادگی. 7
نظر همکاران. 7
تجزیه و تحلیل داده ها 8
انتخاب راه حل موقتی. 10
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. 10
گردآوری اطلاعات و شواهد2. 14
ارزشیابی تأثیر اقدامات جدید و ارزیابی آنها 14
تجدید نظر و دادن گزارش.. 15
پیشنهادها 15
منابع. 16
چکیده
تفاوت عمده ی همه ی مکتب های مادی با ادیان الهی در نوع نگرش آنها به انسان و ابعاد وجودی اوست و.
هر کدام از آنها برنامه و ها سیاست های خود بر را اساس برداشت خود از ماهیت انسان طراحی می کنند. وقتی
انسان را موجودی فراتر از جسم و ماده بدانیم و اعتقاد داشته باشیم که انسان نه تنها اشرف مخلوقات بلکه هدف
و غایت کل هستی بر محور انسان می چرخد تا انسان به کمال برسد، بررسی مسائل او دیگر تنها در بعد مادیات
نیست .
فلسفه آموزش و پرورش نیز تربیت و هدایت انسان است به. عبارت دیگر وظیفه اصلی نظام تربیتی ایجاد زمینه
ی مناسب برای توسعه انسانی است. چرا که انسان محور توسعه است. انسان توسعه یافته باید از لحاظ جسمانی
سالم از و نظر روحی و روانی وضعیت مطلوبی داشته باشد .