مناسب جهت ارائه به عنوان تحقیق و پروژه درسی
دارای حاشیه بندی
صفحه بندی شده
ویرایش شده
با فرمت Pdf
اگر تحقیق یا پروژه خود را در این فروشگاه پیدا نکردید از طریق ایمیل فروشگاه و یا بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید تا چنانچه در آرشیو فروشگاه موجود بود خدمتتان ارائه گردد.
files2@gmail.com
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:15
1-عنوان شغل:
2- تعریف شغل :
3- رسته(گروه)شغلی :
4- شرح وظایف و مسئولیتهای اصلی شغل :
5- اهمیت و ضرورت شغل :
6- مدارک تحصیلی لازم برای احراز شغل :
7- مهارتها ، تجربات و دورههای آموزشی ویژه برا احراز شغل :
8- شرایط محیط کار :
9- وسایل و ابزار لازم برای انجام شغل :
10- خصوصیات جسمانی و تواناییهای بدنی لازم برای انجام شغل :
11- معلولیتهای بی اثر در انجام شغل :
12- خصوصیات روانی و توانمندیهای ذهنی لارم برای انجام شغل :
13- رغبتهای مورد نیاز برای انجام شغل :
14- ویژگیهای شخصی لازم برای انجام شغل :
15- محلهای اشتغال و استخدام :
16- جنبه مالی و حقوقی :
17- شرایط ارتقا :
18- نحوه استخدام و ورود به شغل :
19- ارتباطهای شغلی :
20- مطلوبیتها و محدودیتها شغل معلمی :
21- اتحادیه،انجمن و تشکیلات حرفهای وابسته به شغل :
22- آینده شغل :
23- مراحل و جریان یک روز عادی برای شغل :
24- محل و راههای کسب اطلاعات بیشتر درباره شغل :
25- توصیه و پیشنهاد لازم برای داوطلبان ورود به این شغل :
26-توضیحات آزاد در مورد شغل معلمی:
ارزش و مقام معلم
هنر معلمی:
توصیه امام سجاد (ع) به دانش آموزان
معلم در کلام استاد مطهری:
معلم در کلام شهید رجایی:
برتری حق معلّم بر پدر
مقام معلم
۱-عنوان شغل:
دبیری
2- تعریف شغل :
مجموعه ای از مهارت ها و قابلیت ها فردی جهت تعلیم و تربیت فرزندان کشور و آموزش مهارت های زندگی و شغلی.
3- رسته(گروه)شغلی :
دبیری- آموزشی.
4- شرح وظایف و مسئولیتهای اصلی شغل :
آموزش و پرورش دانش آموزان، آموزش مهارت های زندگی – آمادگی انسان ها برای وارد شدن به اجتماع و بازار کار.
5- اهمیت و ضرورت شغل :
برای ساختن افراد شایسته و لایق حهت انجام تمام امور جامعه.
6- مدارک تحصیلی لازم برای احراز شغل :
کارشناسی یا کارشناسی ارشد.
7- مهارتها ، تجربات و دورههای آموزشی ویژه برا احراز شغل :
تحصیلات عالیه چهار ساله در دانشگاه یا مراکز تربیت مدرس جهت اخذ مدرک لیسانس و جهت گرفتن مدرک فوق لیسانس گذراندن دورهی 2تا3 سال در مراکز دانشگاهی کشور
8- شرایط محیط کار :
فضای کلاس در مدارس وآزمایشگاهها و کارگاههای لازم.
9- وسایل و ابزار لازم برای انجام شغل :
گچ-تخته-کتاب-وسایل کمک آموزشی و آزمایشگاهی و کارگاهی-فیلمهای آموزشی لازم-بازدیدهای علمی
10- خصوصیات جسمانی و تواناییهای بدنی لازم برای انجام شغل :
سلامتی کامل جسمانی و روانی و قدرت صبر و تحمل زیاد برای برخورد با دانشآموزانی که تمایل زیادی برای تحصیل ندارند.
11- معلولیتهای بی اثر در انجام شغل :
معلولیتهای سطحی که به ارائه خدمات و امور محوله خدشهای وارد نکند بی اثر است.
12- خصوصیات روانی و توانمندیهای ذهنی لارم برای انجام شغل :
با آرامش و استفاده از روشهای تدریس نوین و تسلط بر مطلب درسی ، تدریس نماید.
موضوع فارسی :تحقیق و پژوهش برای توزیع سیستم تست اتوماتیک
موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->
Research for distributed automatic test system
تعداد صفحه :4
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2011
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
همراه با توسعه از کامپیوتر و فناوری شبکه، یک سیستم تست خودکار توزیع این نسخهها کار در یک شبکه محلی است در تاریخ. هستند اهمیت بسیار بزرگ به منظور بررسی موضوعات پیگیری، نحوه مدیریت منابع در ATS وجود دارد، چگونه برای پیدا کردن و رانندگی ابزار در ATS. این مقاله ترکیبی از فن آوری از توزیع کامپوننت مدل شیء و خدمات دایرکتوری فعال، متوجه یک معماری سیستم تست باز است.
دانلود پاور پوینت رشته زیست شناسی خار پوستان با فرمت ppt و قابل ویرایش تعدااد اسلاید 46
دانلود پاور پوینت آماده
ساختمتن داخلی
خارپوستان از بی مهرگانی هستند که ساختمان بدنشان بیش از سایر جانوران بی مهره تکامل یافته و همه آنها در دریا زندگی میکنند. بدن خارپوستان بوسیله اسکلتی که از قطعات کلسیت متبلور ساخته شده پوشیده میشوند. اسکلت داخلی بوده و مرکب از استخوانچههایی از جنس کربنات کلسیممیباشد.
اسکلت این جانوران حامل ترشح داخلی بوده و مانند اسکلت مهره داران اندازه قطعات سخت در طول زندگی افزایش مییابد
خارپوستان اساسا سه سلوم وجود دارد. سلوم احشایی ، سلوم خونی و سلوم گردش آب. اساس ساختمانی این حفرات عمومی در تمام اعضای شاخه خارپوستان تقریبا یکسان است. حفره عمومی اصلی ، سلوم حول احشایی است که گاهی اوقات توسط تودههای بافتی پوشیده میشود نظیر کرینوئیدها و گاهی نیز نظیر افیوروئیدها توسط کیسهها اشغال شده است. فضای حول احشایی در بازوها نیز امتداد یافته و توسط صفاق دربرگیرنده اندامها کم و بیش تقسیم شده است. باقیمانده سلوم احشایی ، متشکل از فضاهای کوچکی است که در ارتباط با سیستم عصبی ، خون و غدد تناسلی میباشند.