دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت و برنامه ریزی سازمانی

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت و برنامه ریزی سازمانی

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت و برنامه ریزی سازمانی که شامل 26 اسلاید و بشرح زیر میباشد:

نوع فایل : PowerPoint

ویژه ی رشته های مدیریت، حسابداری، اقتصاد  و .......

مقدمه

ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است . وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب حاکم شدن مکتب اصالت نفع بر روند فعالیتهای اقتصادی و تولید است .معتقدین به این مکتب یک عمل را تا انجا درست قلمداد میکند. که برای فرد یا افرادی بیشترین خوشی و اسایش را به بوجود اورد به بیان دیگر ملاک درستی یک عمل نتایج ان است نه شیوه انجام ان عمل.

تعریف مدیریتنظریه نقشهای مدیریتیخلاقیت مدیرانچه کسی خلاقیت و نوآوری می کند ؟مدیریت موفق و مؤثربرنامه ریزی استراتژیک یا جامعمزایا و محدودیتهای برنامه ریزی جامع کدامند؟محدودیتهای برنامه ریزی جامع  :معرفی سیستم مدیریت کیفیتنگرش سیستمی در مدیریت آموزشینقش مدیــران در ایجاد سازمان خلاقوظایف مدیریت منابع انسانی1 ـ تجزیه و تحلیل و شرح شغل2 ـ برنامه ریزی نیروی انسانی3 ـ فرایند آموزش4 ـ ارزشیابی عملکرد5 ـ حقوق و دستمزد و پاداش6 ـ انضباط و اصلاح رفتار کارکنان7 ـ بازنشستگیماهیت مدیریت منابع انسانیعوامل مهم درگسترش نقش مدیریت منابع انسانیوظایف مدیریت منابع انسانیبرنامه ریزی برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز سازمانآموزش کارکنانتربیت مدیرطراحی سیستم ارزیابی عملکرد کارکنانطراحی سیستم پاداشطراحی سیستم حقوق و دستمزدوساطت میان سازمان و سندیکاهای کارگریطراحی سیستم بهداشت و ایمنی محیط کارطراحی سیستم انضباطراههای اثر بخشی بیشتر مدیریت منابع انسانینقش مدیریت منابع انسانی در سود بخشی سازمانکاهش اضافه کاریهای غیرضروری با افزایش راندمان کار در ساعات عادیاتخاذ تدابیری برای کاهش غیبت ومرخصیهای به ظاهر موجه وکنترل آنهاطراحی صحیح مشاغل برای جلوگیری از اتلاف وقت کارکنان

این فایل پاورپوینت که با زحمت فراوان گرداوری، تایپ و تدوین شده ،جهت یادگیری سریع ، ارایه و کنفرانس و... در خدمت شما دانشجویان و اساتید محترم خواهد بود.

*هدف ما راحتی شماست*



خرید و دانلود دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت و برنامه ریزی سازمانی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.