تعداد صفحه 27
فهرست مطالب
چکیده 3
واژگان کلیدی : 3
مقدمه. 3
توصیف اولیه و بیان مساله. 3
گردآوری شواهد : 1. 4
تعاریف و مفاهیم: 4
مفهوم یادگیری.. 5
تعریف یادگیری.. 5
انواع یادگیری.. 6
عوامل مؤثر بر یادگیری.. 7
انواع بازدههای یادگیری.. 9
نقش معلم درایجاد تحول درکلاس : 10
ضرورت تحول درروشهای تدریس... 11
اهداف تحول درروشهای تدریس... 11
روش وچگونگی تحول درروشهای تدریس... 12
مدلها وروشهای تحول درروشهای تدریس... 12
ابزارهای اطلاعاتی: 13
بیشینه تحقیق. 14
مقدمات اجری کلاس چندپایه. 16
یافته های علمی : 16
تجزیه و تحلیل: 19
ارائه راه حل های موقت : 20
گردآوری شواهد 2. 25
پیشنهادات.. 27
منابع ومأخذ. 27
چکیده
یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می بایست کار یاددهی – یادگیری را به پیش ببرند
، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است . در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس
در نقاط دور افتاده تشکیل می شوند . تنوع پایه های تحصیلی ، کوچک بودن محیط کلاس ، نبود مواد آموزشی
و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط های آموزشی حکم
فرماست و با وجود این شرایط انتظار می رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و
فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود .
واژگان کلیدی :
پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی
مقدمه توصیف اولیه و بیان مساله
این جانب ........... ، دارای .....سال سابقه خدمت در مقطع ابتدایی در پست های ....... می باشم . در
سال ....... نیز در پست معاونت اجرایی مدرسه ابتدایی ........ مشغول به خدمت بودم.