تعداد صفحه 14
فهرست
((چکیده)) 3
مقدمه:توصیف وضعیت موجود. 3
گردآوری اطلاعات ( شواهد )1. 5
تجزیه وتحلیل اطلاعات.. 6
خلاصه ی یافته های اولیه. 6
چند نکته درباره ی نگارش... 6
اصول ومبانی انشا 7
انشا اقسام گوناگونی دارد به که اختصار به تعدادی ازآنها اشاره می شود : 7
معیارهای ارزشیابی. 8
راههای پیشنهادی برای انشا نویسی. 8
گردآوری اطلاعات ( شواهد )2. 9
نظر جدید درروشهای انجام گرفته واعتبار بخشی به آن. 10
نتایج. 12
نتیجه گیری.. 13
فهرست منابع. 14
((چکیده))
ضعف وکم کاری که دانش آموزان درساعت انشا ونگارش ازخود نشان می دادند مرابرآنداشت که این مسئله رابه
صورت موشکافانه ای ،مورد کنکاش و وبررسی قرار دهم واین کلاس ها رااز یک نواختی خارج سازم .
همین امر باعث شده دست به تحقیق وتنحص دامنه داری بزنم ه به مین خاطر برای شروع به صاحبان اصلی
این درس که همان فراگیران می باشند ؛رجوع نمودم با که جوابهای خود کلید خیلی ازسوالهای من شدند،سعی
کردم که ازنظرات دیگر همکارانم نیز بهره بگیرم که. بامساعدت مدیرآموزشگاه مقدور شد .
همچنین طرح خودرا درانجمن اولیا ومربیان آموزشگ اه ودرگروههای آموزشی منطقه نیز مطرح نمودم .
که درآن جا چندتن ازهمکاران همراه وهم گام من شدند وقبول نمودند که مرایاریدهند تاشیوه های مختلف
تدریس انشا رابه اجرا درآوردیم .
نتایج حاصله بسیار مطلوب وحتی دربرخی موارد فراتر ازانتظار من بود وبعداز اجرا تاثیر شگرفی درکلاس های
انشا به جا گذاشت .