تحقیق پایگاه داده چند رسانه ای

تحقیق پایگاه داده چند رسانه ای




مقدمه:
رشد سر یع استفاده از کامپ یوتر بر ای پردازش داده های مالت ی مدیا مساله ای را مطرح کرد و آن نحوه ذخیره و بازیابی این نوع داده ها بود. داده های مالتی مدیا را م یتوان به صورت زیر تعریف کرد: .[ به مجوعه متن، گرافیک و صدا برای نمایش اطلاعات[ 1در پ ایگاه داده های امروز ی غالبا تنها از متن برا ی نگه داری اطلاعات استفاده می شود اما از حدود سال 1985 بحث پا یگاه داده های مالت ی مدیا مورد توجه قرار گ ر فت. اهمیت ای ن نوع داد ه ها بس یار زیاد است . بنابراین تحقیقات بسیاری نیز در این زمینه صورت گرفته است که هدف از آنها ایجاد یک چهارچوب ک لی بر ای درخواست، جمع آور ی و ذخ یره داده هایی مانند صوت و تص و یر و عکس بوده است. ذخیره این نوع داده ها امکانات خاص خود را می طلبد. هر کدام از این نوع داده ها به چند ین زیرمجموعه تقس یم م ی شوند و فرمت های مختلف ی بر ای ذخ یره و نما یش آنها وجود دارد به عنوان ذخیره کرد که هر کدام ویژگیهای خاص خود را GIF یا BMP مثال عکسها را می توان با فرمت دارند. مبحث پایگاه داده های مالت ی مدیا یکی از مشک ل ترین و پ یچیده ترین مباحث در زم ینه پا یگاه داده ها است . مفاهیمی که در زم ینه مباحث پا یگاه داده های مالت ی مدیا با آنها برخورد م ی شود را
:[ م یتوان به صورت زیر طبقه بندی کرد[ 2
در این نوع پایگاه داده چیست؟ Query • معنا و مفهوم
استفاده می شود؟ Query • چه نوع زبانی برای بیان این
• نحوه ایجاد کامپایلر براین این نوع زبان.
• نحوه ایجاد فهرست روی این نوع از داد هها.
• تکنیکهای فشرد هسازی داد هها.
.Query • چگونگی نمایش نتایج
اگرچه بر ای برخ ی از ا ین موارد راه حل ه ای مناسب ی ابداع شده است اما برای برخ ی هنوز ن ت ایج مفیدی بدست نیامده و مشکلات هنوز باقی است و باید برای آنها را هحل های مناسبی پیدا کرد. مدیریت اطلاعات مالتی مدیا در پایگاه داده: در ده سال گذشته مبحث پا یگاه دادهها بس یار مورد توجه قرار گرفته است و کارها ی ز ی ادی در این زم ینه انجام شده، روشه ا ی موثر ی بر ای مد یریت دادهها ابداع شده اس ت . روشهای جد ی دی هم برای مد یریت ت ایپ های داده ای مالت ی مدیا مورد توجه قرار گرفته است . البته از آنجا که س ی ستمهای امروزی بر ای نگه داری داده های متن ی طراح ی شده اند هنگام ی که از آنها برا ی نگه داری داده ه ای مالتی مدیا استفاده شود باعث بروز مشکلات ی خواهد شد . این نوع داده ها را م ی توان هم در پا یگاه داده های ش یئ گرا و هم در پ ا یگاه داده های رابطه ای مد یریت کرد . وقتی محقق ین توانستند عکس و ویژگیهای آن را به صورت مجموعه ای از تاپلها نم ا یش دهند و آنها را در پا یگاه داده رابطه ای ذخ ی ره مد یریت ،Query کنند فکر می کردند که تمام تکن یکهایی که برا ی فهرست ساز ی، به ینه ساز ی بافرها، کنترل همزمان ی مسائل امن یتی و ترم یم داده ها که برا ی داد ههای متنی به کار م ی رفت در مورد این نوع داده ها هم به خوب ی کار خواهد کرد اما پس از مدت ی کار و آزم ا یش بر رو ی ای ن نوع داده ها متوجه شدند که روشه ا ی موجود برا ی کار با داده های متن ی در مورد داده های مالت ی مد یا به علت ماه یت متفاوت ا ین نوع داده کار ا یی خو بی ندارد . کارایی پ ایگاه داده های ش یئ گرا هم چندان بهتر از ساختار رابطه ای معمو لی نبود . بنابراین چن ین به نظر م ی رسید که بر ا ی مد یریت داده ه ای مالتی مدیا ب اید روشه ای معمو لی را تا حد ی تغ ییر داد . امروزه ما م ی دانیم که استاندارده ا ی کنون ی باید تغ ییر کند اما هنوز بر سر نحوه تغ ییر آنها توافق ی صورت نگرفته است . برخی از پا یگاه داده ه ای تجاری بر ای مد یریت این نوع داده ها بکار گرفته اند اما این روشها هنوز هم کار آیی لازم را ندارد . در طی بیست سال گذشته تحق یقات انجام شده در ا ین زم ینه بیشتر بر رو ی مفاه یم ز یر متمرکز بوده است


فهرست مطالب:
مقدمه:
مدیریت اطلاعات مالتی مدیا در پایگاه داده
موارد مهم دیگر در مورد ذخیره سازی و بازیابی داد ههای مالتی مدیا
7 Continuous-Media Data
ماهیت داد ههای مالتی مدیا
مدل کردن داد ههای مالتی مدیا
فرمت داد ههای مالتی مدیا
ها Query پردازش
پایگاه داد ههای تجاری که داد ههای مالتی مدیا را پشتیبانی می کنند
منابع:

تعداد مشاهده: 245 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.PDF

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:528 کیلوبایت



دانلود فایل

پاورپوینت استراتژی هوش بازاریابی و نقش آن در افزایش فروش و مزیت رقابتی شرکت ها

پاورپوینت استراتژی هوش بازاریابی و نقش آن در افزایش فروش و مزیت رقابتی شرکت ها




قسمتی از متن:
مفهوم هوش به عنوان قسمتی از اسـتراتژی بازاریـابی بـا افـزایش قـدرت رقـابتی شـرکت وپردازش برنامه های استراتژیک آن، به مفاهیم بازاریابی اضافه شـده اسـت( جـوهری و اسـتفنز،۲۰۰۶). هوش بازاریابی هنری است که سازمانهای مختلف به آن احتیاج دارند. دستیابی بـه هوش بازاریابی تنها با استفاده همزمان از علم و هنر میسر است. هوش نه تنها قابلیت فردی، بلکه قابلیتی سازمانی است که از محیط سازمان کسب می شود. هوش بازاریـابی، آمیختـه ای از سـه مقوله فرد، سازمان و محیط.تا کنون تعاریف مختلفی از هوش بازاریابی ارائه شده است؛ ازجملـه آن، تعریـف کـاتلر ازهوش بازاریابی است: اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محـیط بازاریـابی کـه مـدیران درآماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک می کند (پری پـوراس و همکـاران۲ ،۲۰۰۵) . آقای جافه ( به عنوان کسی که بیشترین فعالیت را در این بحث انجام داده است) هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت می دانـد (سـانگ وجف ،۲۰۰۹).به نظر نویسندگان با توجه به مفهومی که در واژه هوش وجود دارد، هـوش بازاریـابی یـک توانایی در فرد یا سازمان است که به مدیران ارشد برای دستیابی به استراتژی، برنامه، هدف و یا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی می کند، در واقع سیستم هـوش بازاریـابی مشـخص مـی کند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت مـی کنـد و در اختیـار سـازمان قرار می دهد (تان واحمد ،۱۹۹۹).در مقالات و کتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می شود: هوش بازاریابی، هوش رقبا و هوش کسب و کار. باید دقت داشت که هوش بازاریابی چیزی فراتر از هوش رقبا و کسب و کار است؛ اما در بعضی از مطالعات این سه به صورت یک سیکل نشان داده می شود. این بدین معناست که این سه می توانند لازم و ملزوم یکدیگر باشند (رایت ،۲۰۰۶).  بسیاری از اطلاعات هوش رقبا، می تواند در هوش بازاریابی استفاده شود تا به عنوان یـک ورودی بـرای آن، بتـوان یک پروسه پویـای طراحـی بـازار را تـدوین کـرد. بنـابراین هـوش بازاریـابی مـی توانـد شـامل اطلاعات مربوط به محیط کلان، محیط بازار، مشتریان، رقبـا و عملکـرد گذشـته یـک سـازمان درباره آمیخته بازاریابی باشد (بارتلت ، گشال و کاتلر،۲۰۰۱).هوش بازاریابی را می توان از منابع مختلفی ازجمله مجلات، نشریات بازرگانی، صـحبت بـا مشتریان، تامین کنندگان و توزیع کنندگان، همچنین با صحبت با مدیران دیگر شـرکت ها کسـب کرد (کالف و رایت ،۲۰۰۸).


فهرست مطالب:
تاریخچه مطالعه هوش هیجانی جهت عملکردسازمان
نقش هوش هیجانی درتجارت
5توانایی استعداد فردی از منظرگلمن و سالوی
هوش‌ تجاری‌ چیست و چه‌ کاربردی دارد؟
استفاده مدیران ازهوش تجاری
اهمیت هوش تجاری برای سازمان ها
راهکارهای هوش تجاری برای موفقیت سازمان ها
تکنولوژی های هوش تجاری
اهداف هوش تجاری
مولفه های هوش تجاری
ضرورت های استقرار هوش تجاری در سازمان ها
مراحل استقرار هوش تجاری
مبنای کار هوش تجاری و قابلیت های آن
چه نوع کسب و کاری می تواند از راهکارهای هوش تجاری بهره ببرد؟
چه افرادی در سازمان از پیاده سازی راهکار  هوش تجاری بهره خواهند برد؟
عوامل موثر موفقیت پیاده سازی سیستمهای هوش تجاری-مطالعه موردی پایان نامه
اهمیت و ضرورت پیاده سازی هوش تجاری
نقش هوش تجاری در عملکرد سازمان ها
مطالعه موردی -ارزیابی چشم انداز هوش تجاری در موفقیت مدیریت برند در سازمان ها
مروری بر سیستم هوش تجاری و ضرورت کاربرد آن
عوامل موثر بر هوش تجاری در سازمان ها
ابزارهای هوش تجاری
هوشیاری کارآفرینانه مسیری برای شناسایی فرصت ها
فرصت‌ها و جستجو برای اطلاعات
شکل گیری هوشیاری کارآفرینانه
کاربرد هوش تجاری دراستخراج اطلاعات
کاربرد هوش سازمانی در تحلیل و گزارش گیری
کاربرد هوش تجاری درروش های تحلیلی درسازمان ها
معیارهای سنجش زیر ساخت استقرار هوش تجاری در سازمان
هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی
کلیات هوش تجاری
ضرورت استفاده از هوش تجاری در سازمانها
فرایند تصمیم گیری مدیران ازمنظر هوش تجاری
اجزا و مهارت های لازم برای ارتقای هوشمندی کسب و کار
نقش هوشمندی در کسب و کارها
اهمیت استراتژیک هوش تجاری در تصمیمات سازمان
تکنیک‌های تسهیل تصمیم گیری هوش تجاری
عوامل موثر بر هوش تجاری سازمان
راههای توسعه هوش تجاری جهت رهایی از گزارش دهی سنتی
مزایای سیستم هوش کسب و کار
اجزای اصلی سیستم هوش کسب و کار
هوش راهبردی و لایه های هوشمندی سازمانی
فرایند هوشمند سازی رقابتی
هوش بازاریابی از نیروی فروش و نقش میانی تعهد سازمانی
تفاوت بین هوش رقابتی و هوش بازاریابی چیست؟
تمرکز داده ها
کانون هوش بازاریابی مشتری است.
تمرکز داده های بازاریابی و هوش رقابتی
پیوند هوش ها
یک سیستم هوش بازاریابی
یک سیستم هوش بازاریابی نیازهای مشتری را برآورده می کند
طراحی روندفعلی بازار
نگاه به ارزش های مشتریان
ارزش جامعه
سه مثال از هوش بازاریابی
گزارشات بازار
اطلاعات رقابتی
پایگاه های داخلی داده
هوش تجاری
روش های استفاده از هوش تجاری
سایرتعاریف از هوش تجاری

تعداد مشاهده: 164 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: ppt

حجم فایل:2,717 کیلوبایت



دانلود فایل

سرویس منوال و شماتیک MSI GP70 MS 175A1 Rer 0A

سرویس منوال و شماتیک  MSI GP70 MS 175A1 Rer 0A




نام کامل :
سرویس منوال و شماتیک

MSI GP70 MS-175A1 Rer 0A

شماتیک و boardview  لپ تاپ در واقع توسط مهندیسن شرکت ها طراحی می شود که کار را برای تعمیرکاران آسان نمایند از این رو تعمیرکاران موبایل نیز برای بهبود کیفت کار خود و مسیر یابی دقیق روی نقشه نیازمند شماتیک موبایل می باشند .برای تعمیرات لپ تاپ تعمیرکاران از دو نوع شماتیک و boardview  تعمیراتی استفاده می نمایند که boardview  تصویری از برد را نشان داده و مسیر تست شده را برای کاربران فراهم می سازد ولی شماتیک مسیر کامل برد را فراخوانی مینمایند و از این رو تعمیرکاران نیاز به نقشه خوانی دارند تا شماتیک مد نظر خود را به راحتی بخوانند ولی در سولوشن احتمال اینکه تعمیر مسیر و یا قطعات مثبت شود ۵۰% می باشد چرا که مشکل سخت افزاری لپ تاپ می تواند از مسیر های دیگر حتی یک مقاومت یا خازن باشد و پیشنهاد ما به شما تعمیرکاران عزیز استفاده از شماتیک جهت بهبود کیفت کار خود می باشد

تعداد مشاهده: 158 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 100

حجم فایل:2,441 کیلوبایت



دانلود فایل

تحقیق جرایم کامپیوتری و سایبری

تحقیق جرایم کامپیوتری و سایبری




قسمتی از متن:
پیشرفت آدمی یک روند همیشگی است، ولی بکار بردن این لفظ در معنی مطلق، صحیح نمی باشد زیرا همراه این پیشرفت مسائل جدیدی مطرح میشود که زندگی را از جنبههای دیگر دشوار میسازد. یکی از جنبههای پیشرفت، اختراعات و ساخت وسائل و ابزاری است که نیاز به آنها با توجه روند زندگی انسان حاصل میشود، انسان برای رفع حوایج خود دست به ساخت وسائلی میزند، و شاید از این روست که اشرف مخلوقات نام گرفته است و ظاهراً اشرف مخلوقات این اشرف مخلوقات کامپیوتر است. کامپیوتر عجیبترین و پیچیده ترین  مصنوعات آدمی تا به امروزاست و اگر هم بعدها اختراعات یا ابداعات بزرگتری صورت پذیرد توسط و یا بکمک کامپیوتر خواهد بود. امکانات عملیاتی وسیع کامپیوتر، کاربرد گسترده آنرا در پی داشته است و امروزه رشتهای از امور (صنعتی، اداری، علمی، نظامی و …) یافت نمیشود که کامپیوتر در آن جائی برای خود باز نکرده باشد این کار برد وسیع و روزافزون، امکانات بیشتر کامپیوتر را طلب میکند که نتیجتاً تکامل آنرا در پی دارد و در اینجا یک دور بوجود میآید، بدین معنی که هر جه کامپیوتر پیشرفت کند، سایر رشتههائی که آنرا بخدمت گرفتهاند پیشرفت میکنند و هرچه این رشتهها به پیش روند کامپیوترها نیز پیش خواهند رفت. کامپیوتر خدمات بسیاری میتواند انجام دهد. البته کارهائی که کامپیوتر انجام میدهد اکثراً توسط انسان قابل ارائه هستند، لیکن کامپیوتر سرعت و دقت را بسیار بیشتر میکند و بالتبع کاری را که چندین نفر باید انجام دهند، انجام میدهد، ذکر مثالی در این زمینه موضوع را روشن میکند: طبق محاسبهای که در آمریکا بعمل آمد چنانچه در نگهداری حسابهای جاری اشخاص از کامپیوتر استفاده نمیشد، لازم بود که در سال ۱۹۷۰ کلیه زنان ۲۱ تا ۴۵ سال برای اینکار در بانکهای کشور استخدام شوند
مثال دیگر را از کارخانه تویوتا میآوریم: جائیکه در ازاء هر پست شغلی ۶۵ اتومبیل در سال تئلید میشود و این رقم در آمریکا و اروپا که کمتر از کامپیوتر استفاده میکنند ۱۰ تا ۱۱ اتومبیل است.
مثالهای مزبور لزوم استفاده از کامپیوتر را در تمام صنایع امروزی روشن میکند و بهمین علت است که برای توسعه بیشتر، کشورها سعی در تقویت صنایع وابسته کامپیوتر خود دارند. اما نکته مهم، اشکالاتی است که استفاده از کامپیوتر برای بشر بوجود میآورد، البته باید توجه کرد که کامپیوتر فقط کاری را که از آن خواسته شده است انجام میدهد


فهرست مطالب:مقدمه
تاریخچه کامپیوتر
کاربردهای کامپیوتر
گروه استفاده کننده موارد اطلاعات
بازار لیستهای پستی
جرایم کامپیوتری
کامپیوتر مجموعهای است از دو قسمت، سخت افزار و نرمافزار
جرایم مربوط به سخت افزارها
جرایم مربوط به نرم افزار
جرم کامپیوتری (بمعنی اخص)
تفاوت جرایم کامپیوتری با دیگر جرایم
امکانات بسیار وسیع کامپیوتر در انجام امور مختلف:
جرم کامپیوتری، جرم بدون محدودیت:
عدم حضور فاعل در صحنه جرم است:
زمان وقوع جرم کامپیوتری:
یک ویژگی مهم دیگر، تفاوت نوع مجرمین کامپیوتر با
دیگر مجرمین است:
تقسیم بندی جرایم کامپیوتری
جرایمی که خود کامپیوتر مرتکب میشود
جرایم که با استفاده از کامپیوتر مرتکب میشوند
خروج غیر مجاز اطلاعات و دادههای کامپیوتری
جرایم علیه کامپیوتر
لزوم حمایت از نرم افزارها
کاربرد کامپیوتر در حقوق
منابع:
منابع و مآخذ:

تعداد مشاهده: 224 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.DOC

فرمت فایل اصلی: DOC

تعداد صفحات: 48

حجم فایل:196 کیلوبایت



دانلود فایل

شیر گاز (شیر توپی )طراحی شده در نرم افزارهای سالیدورک ، کتیا و همه نرم افزار های مشابه

شیر گاز (شیر توپی )طراحی شده در نرم افزارهای سالیدورک ، کتیا و همه نرم افزار های مشابه




 شیر گاز (شیر توپی )طراحی شده در نرم افزارهای سالیدورک ، کتیا و همه نرم افزار های مشابه   
قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری

تعداد مشاهده: 153 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: stp , prt

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:11 کیلوبایت



دانلود فایل