18 اسلاید
ویژگیهای خاص قیمت
nقیمت تنها عنصری در ترکیب عناصر بازاریابی است که درآمدزاست.قیمت منعطف ترین عنصر از ترکیب عناصر بازاریابی است.قیمت مهمترین مشکل پیش روی مدیران بازاریابی است که باید با توجه به عوامل متعدد در مورد آن تصمیم گیری نمود.مراحل قیمت گذاریتعیین هدف از قیمت گذاری2. تعیین تقاضا3. برآورد هزینه4. تجزیه و تحلیل هزینه ها، قیمت ها و آنچه که رقبا عرضه می کنند.5. انتخاب یک روش قیمت گذاری6. تعیین قیمت نهاییاهداف قیمت گذاریحداکثرنمودن سودآوریحداکثرنمودن رشد فروشحداکثر بهره برداری از بازاررهبری کیفی کالا