قیمت گذاری

قیمت گذاری

18 اسلاید

ویژگیهای خاص قیمت

nقیمت تنها عنصری در ترکیب عناصر بازاریابی است که درآمدزاست.قیمت منعطف ترین عنصر از ترکیب عناصر بازاریابی است.قیمت مهمترین مشکل پیش روی مدیران بازاریابی است که باید با توجه به عوامل متعدد در مورد آن تصمیم گیری نمود.مراحل قیمت گذاریتعیین هدف از قیمت گذاری2. تعیین تقاضا3. برآورد هزینه4. تجزیه و تحلیل هزینه ها، قیمت ها و آنچه که رقبا عرضه می کنند.5. انتخاب یک روش قیمت گذاری6. تعیین قیمت نهاییاهداف قیمت گذاریحداکثرنمودن سودآوریحداکثرنمودن رشد فروشحداکثر بهره برداری از بازاررهبری کیفی کالا


روشهای برآورد منحنی تقاضا
تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات فروش در گذشتهاستفاده از روشهای تجربینظرسنجی از خریدارانانواع هزینه هاهزینه های ثابتFixed cost         هزینه های متغیر    Variable costهزینه کل     Total cost                 هزینه متوسط Average cost         

خرید و دانلود قیمت گذاری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.