لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه13
فهرست مطالب
استراتژی توسعه
استراتژی
مدیریت استراتریک1- فعالیت مؤسسه چیست؟
2- این فعالیت چه باید باشد؟
3- تولیدات مؤسسه چیست و بازار کار آن کجاست؟
4- مؤسسه برای دستیابی به اهداف خود به چه
مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک
تعریف استراتژی:
واژه استراتژی به چهار مقوله استناد می کند:
نهادینه ساختن خشونتفعال سازی ذهنبهبود بخشیدن به تصویرگری ذهنروش شناسی منفک بودن از زمانتوجه به عامل زمان و تفکیک آن به دو سطح:
زمان تاکتیک، که گردش آن بدون توقف و پیوسته است و انجام امور خرد و بی نهایت مولد در حیات یک موسسه، شرکت و سازمان را شامل می شود.زمان استراتژیک، که گردش آن ناپیوسته است و برای تصمیمات بزرگ و عمده تنظیم می شود، زیربنای آن مکاتب و اصولی است که تفکر انتقادی مداوم را امکان پذیر می سازد؛ لذا به ایجاد یک دوگانگی می انجامد و در یک زمان گذشته و حال با هم حضور می یابند.
مدیریت استراتژیک از دیدگاه اجتماعی: