پایان نامه مدیریت کیفیت

پایان نامه مدیریت کیفیت

پایان نامه مدیریت کیفیت

مقدمه

براساس تحقیقات انجام شده ، درصد رضایت مندی سازمان از بکارگیری سیستم های مدیریت کیفیت بخصوص سری ایزو ٩٠٠٠ ) به تنهایی در حدود ٢٠ تا ٤٠ درصد می باشد و حتی مواردی مشاهده شده که بسیاری از سازمانهای معروف و موفق جهان تصمیم به لغو گواهینامه خود و برچیدن این سیستم از سازمان خود گرفته اند .

همچنین در این خصوص ، بعضی از سازمانهایی که برنده جایزه های مهم کیفیت نیز بوده اند مواجه با کاهش سود و حتی ورشکستگی شده اند .

حال سوال اساسی اینست که چگونه ممکن است که این سازمانهای معروف و مشهور جهان دارای اینچنین عملکرد ضعیف و نامطلوبی باشند ؟ و آیا در واقع تمام این سیستم های گوناگون مدیریتی باعث انحراف از واقعیت های سازمان میباشد؟ آیا همگی آن در تضاد با عملکرد مطلوب سازمان می باشند ؟

فهرست مطالب

چگونگی ایجاد سیستمهای یکپارچه مدیریت کیفیت 

درآمدی بر نگرش سیستمی در مدیریت کیفیت

تاثیر متقابل مدیریت کیفیت و دانش ، خلاقیت و نوآوری

افزایش درجه پایداری و کارآئی سیستمهای مدیریت و مهندسی کیفیت با استفاده از تکنولوژی اطلاعات

جایگاه فنونمهندسی کیفیت در ثبت سیستمهای مدیریت کیفیت

تحلیل نقش مدیریت کیفیت در ارزش افزوده سازمانهای صنعتی

ISO همسوئی مدیریت کیفیت جامع و 9000:2000

ارائه مدلی جهت ایجاد سیستم مدیریت کیفیت در پروژه

نقش مدیریت کیفیت در ایجاد مزیت رقابتی در عرصه اقتصاد نوین جهانی

نقش مدیریت منابع در مدیریت کیفیت و توسعه پایدار

مدیریت کیفیت و جهانی کردن اقتصاد ملی

تعالی متدولوژی ISO در بستر سیستم مدیریت کیفیت SIX SIGMA  

مهندسی مجدد و مدیریت کیفیت فراگیر کلید فرآیند بهبود و نوسازی سازمانها

 

 

 

تعداد صفحات: 155



خرید و دانلود پایان نامه مدیریت کیفیت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.