پایان نامه مدیریت کیفیت
مقدمه
براساس تحقیقات انجام شده ، درصد رضایت مندی سازمان از بکارگیری سیستم های مدیریت کیفیت بخصوص سری ایزو ٩٠٠٠ ) به تنهایی در حدود ٢٠ تا ٤٠ درصد می باشد و حتی مواردی مشاهده شده که بسیاری از سازمانهای معروف و موفق جهان تصمیم به لغو گواهینامه خود و برچیدن این سیستم از سازمان خود گرفته اند .
همچنین در این خصوص ، بعضی از سازمانهایی که برنده جایزه های مهم کیفیت نیز بوده اند مواجه با کاهش سود و حتی ورشکستگی شده اند .
حال سوال اساسی اینست که چگونه ممکن است که این سازمانهای معروف و مشهور جهان دارای اینچنین عملکرد ضعیف و نامطلوبی باشند ؟ و آیا در واقع تمام این سیستم های گوناگون مدیریتی باعث انحراف از واقعیت های سازمان میباشد؟ آیا همگی آن در تضاد با عملکرد مطلوب سازمان می باشند ؟
فهرست مطالب
چگونگی ایجاد سیستمهای یکپارچه مدیریت کیفیت
درآمدی بر نگرش سیستمی در مدیریت کیفیت
تاثیر متقابل مدیریت کیفیت و دانش ، خلاقیت و نوآوری
افزایش درجه پایداری و کارآئی سیستمهای مدیریت و مهندسی کیفیت با استفاده از تکنولوژی اطلاعات
جایگاه فنونمهندسی کیفیت در ثبت سیستمهای مدیریت کیفیت
تحلیل نقش مدیریت کیفیت در ارزش افزوده سازمانهای صنعتی
ISO همسوئی مدیریت کیفیت جامع و 9000:2000
ارائه مدلی جهت ایجاد سیستم مدیریت کیفیت در پروژه
نقش مدیریت کیفیت در ایجاد مزیت رقابتی در عرصه اقتصاد نوین جهانی
نقش مدیریت منابع در مدیریت کیفیت و توسعه پایدار
مدیریت کیفیت و جهانی کردن اقتصاد ملی
تعالی متدولوژی ISO در بستر سیستم مدیریت کیفیت SIX SIGMA
مهندسی مجدد و مدیریت کیفیت فراگیر کلید فرآیند بهبود و نوسازی سازمانها
تعداد صفحات: 155