تحقیق در مورد مدیریت زمان2

تحقیق در مورد مدیریت زمان2

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه35

 

فهرست مطالب

 

2- اصول عمومی مدیریت زمان

2-1- چگونه وقت خود را می‌گذرانید؟

2-2- اولویت‌بندی فعالیت‌ها

2-3- برنامه‌ریزی

2-4- نکات سودمند برای بهبود کیفیت وقت

2-4-1- از مزاحمت‌ها جلوگیری کنید.

2-4-3- بر بهره‌ور بودن تأکید کنید نه مشغول بودن

2-4-2- کنترل کنید

2-4-4- سرعت خود را تنظیم کنید

3-1- فقط بگو «نه»

3- مدیریت زمان شخصی

مدیریت زمان

چکیده

استفاده مؤثر و اثربخش از زمان ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت در عرصه کار و زندگی است. مدیریت زمان شامل مجموعه‌ای از مهارتها برای کنترل کردن و استفاده بهتر از زمان است. این مقاله به تشریح مفاهیم و اصول مدیریت زمان پرداخته و فنون و ابزاری را برای مدیریت زمان در محیط زندگی و کار ارائه می‌کند.

کلیدواژه : مدیریت زمان

 

1- مقدمه

راه‌های مختلفی برای بیان درک ما از زمان وجود دارد. برای قرنها مردم از حرکت ماه، ساعت آفتابی، اذان،‌ زنگ کلیسا برای تنظیم برنامه‌ زمانی روزانه خود استفاده کردند تا اینکه در قرن دوازدهم راهبان کاتولیک ساعت‌هایی را برای تنظیم فعالیت‌های خود ساختند.

در طول تاریخ تمدن‌ها به زمان و ابعاد آن توجه داشته‌اند و این توجه در این دوران نیز وجود دارد و عباراتی مانند «وقت طلاست» گویای این توجه است. جوامع امروزی جوامعی هستند که در آنها تعداد ساعات کافی در طول روز وجود ندارد. فناوری‌های نو



خرید و دانلود تحقیق در مورد مدیریت زمان2


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.