تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری

هدف اصلی این مقاله،آزمون یک مدل تعمیم یافته، حاوی ابعاد رضایت از قیمت و بررسی تاثیر  به 1 مشتری سیستم بانکداری به صورت برخط 921 آن بر وفاداری مشتریان، میباشد. تعداد برای سنجش برازش مدلها و AMOSپرسشنامه تحقیق پاسخ دادند. در این پژوهش ازنرم افزار تحلیل معادلات ساختاری استفاده شده است. قبل از بررسی فرضیه هابرای شناسایی میانگین، انحراف معیار و همبستگی بین متغیرهای تحقیق از نرم افزار و آزمون همبستگی پیرسون(به دلیل نرمال spss بودن توزیع داده ها) استفاده شد. بر اساس نتایج حاصله، شاخص های تاثیرگذار بر رضایت مشتریان از قیمت، مورد بررسی قرارگرفت و همچنین ارتباط آنها با ابعاد وفاداری در یکی از بانکهای تجاری ایران ارزیابی گردید.بر اساس نمونۀ جمع آوری شده و آزمون همبستگی فریدمن، مشخص گردید در بین شاخصهای شش گانه تاثیر گذار بر رضایت مشتریان از قیمت؛ عامل کیفیت قیمت بالاترین و شفافیت قیمت کمترین تاثیر را بر رضایت مشتریان داشته اند.  



خرید و دانلود تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.