حقیقت جامعه امروزی این است که اگر انسانها، احساس بهتری نسبت به کاری داشته باشند، موفقیتشان در آن کار بیشتر خواهد بود. سازمانها نیز از این موضوع مستثنی نیستند. زیرا اگر سازمانها اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، برای ادامه کار انرژی بیشتری میگیرند و احتمال موفقیتشـــــان بیشتر می شود. «گارتنر»، اطمینان سازمانی(BUSINESS CONFIDENCE) را اینگونه تعریف کرده است – «یک مفهوم و فلسفه سازمانی که ازطریق ترکیب و تعامل عواملی چون عملکرد سازمان و موقعیت رقابتی، فرهنگ سازمانی، تمایلات و مقاومتها در مقابل تغییر و توان سرمایه گذاری سازمانی، ایجاد میشود». سوال اساسی این است که عوامل ایجاد و افزایش اعتماد به نفس در سازمانها چیست؟ سازمانها چگونه اعتماد به نفس خودشان را افزایش دهند؟ و بالاخره از چه طریقی می توانند، موفقیت خودشان را تضمین کنند؟ زیرا اطمینان سازمانی، لزوما” ضامن موفقیت نیست، زیرا عوامل محیطی سازمان از جمله تهدیدات محیطی یا فراهم نیامدن فرصتهای محیطی می توانند مانع این موفقیت شوند.
فهرست : فصل ۱ – اطمینان سازمانی در کسب و کارفصل ۲ – الزامات مدل اعتماد به نفس در کسب وکارفصل ۳ – اندازه گیری بهره وری واحدهای تولیدیفصل ۴ – نقش خودکارآمدی درتوانمندسازی کارکنانفصل ۵ – مهندسی مجدد منابع انسانی از طریق فناوری اطلاعاتفصل ۶ – تهیه و طراحی سیستم اطلاعات منابع انسانیفصل۷ – تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت منابع انسانیفصل ۸ – مدیریت منابع انسانی در سازمانهای یادگیرندهفصل۹ – انواع پرداختهای تشویقیفصل ۱۰ – استرس،دلایل و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان سازمانفصل ۱۱ – نگرش مدیریت در اثر بخشی سازمانفصل ۱۲ – مدیریت منابع انسانی در عرصه جهانیفصل ۱۳ – چالشهای فراروی مدیریت منابع انسانیفصل ۱۴ – سرمایه اجتماعی و جنسیت در محیط کارفصل ۱۵ – نقش مهارتهای انسانی در کسب مزیت رقابتیفصل ۱۶ – هنر رفتار با افراد دشوارفصل ۱۷ – مدیریت پاداشفصل۱۸ – منابع انسانی در آغاز هزاره سومفصل ۱۹ – نقش فناوری اطلاعات در توسعه منابع انسانیفصل ۲۰ – بررسی ویژگیهای مدیران و مهمترین راهکارهای اجرایی در ایجاد انگیزهفصل ۲۱ – ویژگیهای مدیران به عنوان تصمیم گیرندگان از دیدگاه حضرت علی(ع)فصل ۲۲ – عوامل مؤثر بر کارآیی کارکنان و ایجاد انگیزه در آنان از دیدگاه حضرت علی(ع)
فصل ۲۳ – امنیت شغلی با رویکرد ایمنی و سلامت و نقش آن در نگهداری کارکنان
صفحات: 108
نوع فایل: word
کیفیت: عالی