این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش در 32 صفحه می باشد.
چکیده :
دانش آموزانی که از طریق یادگیری فعال به یادگیری می بردازند نه تنها بهتر یاد می گیرند بلکه از تجربه یادگیری الذت بیشتری نیز می برند .حتی اگر معلم بهترین سخنران باشد ودر تمام مدت جلسه درسی به سخنرانی بپردازد ممکن است یادگیری صورت گیرد اما این یادگیری به اندازه یادگیری که در موقعیت فعات به وجود می آید کامل جامع وپایدار نیست . به نظر بین وویتاکر یکی ازمهمترین راهبرد های فعال کردن دانش آموزان در فرآیند یادگیری ازگروهها مطالعه در کلاس و فراهم کردن فرصت بحث تبادل نظر وبرسش و باسخ است (بین وویتاکر 2000)
اثرات یادگیری از طریق کار گروهی و همیاری را می توان در این 5 بند خلاصه کرد :
افراد از یکدیگر می آموزند
فهرست مطالب
چکیده :. 2
مقدمه. 3
بیان مساله :. 4
شواهد1:. 5
یافته های علمی: 6
انواع یادگیری. 6
عوامل مؤثر بر یادگیری. 8
انواع بازدههای یادگیری. 9
ضرورت تحول درروشهای تدریس. 12
پیشینه تحقیق: 24
تجزیه و تحلیل: 25
اثرات یادگیری فعال وهمیاری (شواهد2 ). 25
پیشنهادات: 27
منابع: 28