متن انگلیسی ترجمه شده 38 صفحه ای اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین

متن انگلیسی ترجمه شده 38  صفحه ای اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین

 

خلاصه
این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند . نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد . اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطة منفی با ریسک مشاهده شده دارد . مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند .

Abstract
This study examines the antecedents and consequences of consumer trust in the United States, Singapore and China. The
results show that reputation and system assurance of an Internet vendor and consumers’ propensity to trust are positively
related to consumer trust. Consumers’ trust has a positive relationship with attitude and a negative relationship with perceived
risk. Implications of the results are discussed.
2006 Elsevier Ltd. All rights reserved.



خرید و دانلود متن انگلیسی ترجمه شده 38  صفحه ای اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.