رابطه رضایت مشتری و عملکرد تجاری شرکت های صنعت بیمه استان گیلان شهرستان رشت

رابطه رضایت مشتری و عملکرد تجاری شرکت های صنعت بیمه استان گیلان شهرستان رشت

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

گرایش بیمه

همراه با پرسش نامه

101 صفحه

چکیده:

این پژوهش با هدف بررسی رابطه رضایت مشتری و عملکرد تجاری شرکتهای صنعت بیمه استان گیلان می باشد. جامعه آماری شامل 28 شعبه در صنعت بیمه است. حجم نمونه 20 شعبه (شامل مدیران 20 شعبه و 20 نفر مشتری از هر شعبه در مجموع 400 مشتری) می باشد. روش تحقیق توصیفی و با روش میدانی و داده ها از طریق پرسشنامه های استاندارد رضایت مشتری مگنوس و عملکرد تجاری هسو جمع آوری شد. از روایی صوری برای سنجش روایی و از ضریب آلفای کرونباخ برای سنجش پایایی استفاده شده است. با استفاده از روش آزمون آمار استنباطی رگرسیون دومتغیره نسبت به تجزیه و تحلیل یافته ها اقدام شده است. نتایج نشان داد که؛ رضایت مشتری بر عملکرد تجاری شرکتهای صنعت بیمه استان گیلان تأثیر دارد. 

کلید واژه ها: رضایت مشتری، عملکرد تجاری، شرکت های بیمه



خرید و دانلود رابطه رضایت مشتری و عملکرد تجاری شرکت های صنعت بیمه استان گیلان شهرستان رشت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.