پایانامه آب

پایانامه آب

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:93

فهرست و توضیحات:

آب

زندگی انسان

آبهای طبیعی

آبی مثل ماهی

یکی از مهمترین عوامل آلوده کننده آبها فضولات و پسآب می باشد بطوری که تخمین زده اند هر متر مکعب فاضلاب تصفیه نشده می تواند 40 تا 60 متر مکعب آب را به شدت آلوده نماید. بطوری که اگر اکسیژن این آبها بسرعت تامین نشود، در هیچ مصرفی آب آلوده شده قآبل استفاده نخواهدبود.

متاسفانه افزایش شهرنشینی و پیشرفتهای صنعتی نه تنها باعث بالارفتن میزان مصرف آب گردیده بلکه میزان آلودگی آبها را افزایش داده است. مخصوصا که با گذشت زمان به علت کاربرد دهها محصول شیمیایی جدید در زندگی روزمره و ورود آنها در فاضلاب شهری و تخلیه فاضلاب شهری و تخلیه فاضلاب در آبها و یا مصرف هزاران ترکیب جدید شیمیایی در صنایع و تخلیه. آنها به جریانها از طریق پسآبها موضوع آلودگی آبها را پیچیده تر ساخته است. در کشاورزی مدرن نیز با مصرف انواع کودها و مواد دفع آفات گیاهی و حشره کش ها همیشه قسمتی از این ترکیبات بصورت فاضلاب شستشوی زمین های زراعی و یا محصولات کشاورزی به جریانهای آب سرازیر می گردد.

همانطور که گفتیم آب بصورتی تقریبا رایگان در اختیار بشر قرارداده شده و ساده ترین وسیله انتقال دور ریختنی های اجتماعات می باشد در بعضی نقاط انسانها بدون توجه به مسائل بهداشتی و بدون توجه به اینکه آبی که در محلی به انواع آلودگی آغشته شده در پایین تر به عنوان منبع آب آشامیدنی مورد استفاده قرارمی گیرد. حتی زباله های حاصل از فعالیت روزانه را در آب تخلیه می نمایند.



خرید و دانلود پایانامه آب


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.