تعداد صفحات : 51 صفحه با تخفیف ویژه 40 درصدی
این محصول شامل تحقیق کاملی در خصوص بررسی رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی در میان دانشآموزان همراه با پرسشنامه می باشد که با فهرست مطالب ذیل و با تخفیف ویژه در اختیار شما قرار داده می شود :
فهرست مطالب :فصل اول: طرح تحقیق
مقدمه
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت مسأله
اهداف
سؤالات و فرضیهها
متغیرها و تعاریف عملیاتی
فصل دوم: پیشینه تحقیق
مبانی نظری
مبانی تجربی
مدل تحلیلی
فصل سوم: روششناسی
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری
ابزارها
روشهای آماری
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
فصل پنجم: نتیجهگیری
بحث بر یافتهها
محدودیتها
پیشنهادات
منابع و مأخذ
ضمائم
پرسشنامه
مازلو عزت نفس را عبارت میداند از شایستگی، توانمندی، کفایت، اطمینان، استقلال و آزادی. چنانچه ارضاء گردد فرداحساس ارزشمند بودن، توانا بودن، مثمر به ثمر بودن و احساس غرور و اعتماد به خود میکند و اگر ارضاء نگردد فرد احساس حقارت، درماندگی و ضعف میکند (مدی، ۱۹۷۶).
راجرز عزت نفس را عبارت میداند از ارزیابی مداوم شخص نسبت به ارزشمندی خویشتن خود (شاملو، ۱۳۶۸).
روزنبرگ میگوید: هر فرد آگاهیهایی در مورد خود دارد، بخش ارزشی این آگاهیها عزت نفس نام دارد رابسون عزت نفس را عبارت میداند از حس رضامندی، خویشتنپذیری که ارزیابی خود درباره ارزشمندی قدر و منزلت، جذابیت، شایستگی و کفایت و توانایی جهت ارضای تمایلات و خواستههای فرد، منتج میشود.
مؤلفههای عزت نفس عبارتند از: ۱-امنیت ۲-خودپذیری ۳-پیوندجویی ۴-تعهد ۵-شایستگی
و ..........
توجه : پس از انجام مراحل خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود تمامی مراحل را تا دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ اگر نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و دوباره اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال می شود.