این محصول در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش در 116 اسلاید می باشد.
اسلاید 3
متداولترین فنون و تکنیکهایی که آنالیست را در زمینه بهبود وضع فعلی و پیشنهاد وضع آتی یاری می دهند عبارتند از:
بررسی تقسیم کار
بررسی جریان کار
بررسی جا و مکان
کنترل فرمها
کنترل اسناد و سیستمهای بایگانی
اندازه گیری کار
اسلاید 5
تعریف جدول تقسیم کار
تعریف : جدول تقسیم کار جدولی است که نشان می دهد کارکنان سازمان در یک مدت معین, چه کارهایی را انجام می دهند و چه مقدار وقت صرف انجام دادن این کارها می کنند .
اسلاید 6
مزایای تهیه جدول تقسیم کار
کسب آگاهی از بار واقعی کار و نحوه توزیع آن در عمل شناخت محلهای تراکم کار از یک طرف و تراکم نیروی انسانی از طرف دیگر آگاهی از تکرارها و تداخلهای وظیفه ای آگاهی از نحوه اختصاص وقت به هر یک از وظایف و فعالیتها آگاهی از نحوه تطبیق نوع و ماهیت وظیفه با تخصص کارکنان کسب اطلاع از اوقات اضافی کارکنان آگاهی از تعداد واقعی نیروی انسانی مورد نیاز ارزشیابی کار کارکنان به دست آوردن مبنایی جهت تعیین حقوق و دستمزد کارکنان
اسلاید 7
مراحل تهیه و تنظیم جدول تقسیم کار
انتخاب واحد بررسی تهیه لیست وظایف کارکنان تهیه لیست فعالیت های واحد تهیه جدول تقسیم کار برای وضع موجود تجزیه و تحلیل جدول تقسیم کار در وضع موجود و کشف نقایص وایرادات آن تهیه جدول تقسیم کار پیشنهادی