دانلود پاور پوینت مرمت حمام آخوند ارومیه

دانلود پاور پوینت  مرمت حمام آخوند ارومیه

حمام آخوند ارومیه که با معماری خاص خود در بازار قدیمی این شهرستان واقع است، متعلق به دوره قاجاریه بوده و با گذشت سال های متمادی همچنان با غرور ایستاده است.
حمام آخوند از دیگر بناهای تاریخی و ماندگار در شهرستان ارومیه در داخل بازار قدیمی‌این شهر و در راسته حاج میرزا حسین آقا قرار گرفته است که متعلق به دوره قاجاریه است.

این بنا پلان منظم ندارد و کف حمام در دو متر و 80 سانتی‌متر از کف بازار پایین‌تر است.
حمام آخوند ارومیه دو گنبد مرکزی دارد که یکی از گنبدها برای گرمخانه و دیگری برای رختکن طراحی شده و پی‌های بنا از سنگ لاشه و ملات و بینشان ماسه و آهک احداث شده است.
قوس‌های به کار رفته در نمای داخلی بنا از نوع شاخ بزی است که زیبایی خاصی به این بنا داده و سبب ماندگاری آن بعد از چند صد سال شده است.
حمام آخوند همان کاربری زمان ساختش یعنی استفاده به عنوان گرمابه را دارد و محل خزینه آب سرد قدیم امروز به محل دوش تبدیل شده است، این حمام قدیمی‌تزئین خاصی ندارد و آجرهای به کار رفته در بنا آجرهایی به ابعاد 20 در 20 سانتی‌متر و ملات است.

پروژه پیش رو حاصل تلاش جمعی از دانشجویان دانشگاه ارومیه میباشد که برای دانلود شما قرار داده ایم:




شامل:
فصل اول : شناخت                                                                                                                                 
فصل دوم : آسیب شناسیفصل سوم :تصاویر سه بعدی از بنا بخش مشخصاتحجم فایل : 22.61 مگابایتفرمت فایل : pptxتعداد اسلاید :172اسلایدمنبع :معمآرکپشتیبانی:
شماره تماس :09147582237
ایمیل :esmaeel.s.aref@gmail.comبخش آموزشبرای دانلود فایل ها از نرم افزار دانلود منیجر استفاده نماییددرخواست ها و سوالات خود را در بخش نظرات و یا تماس با ما مطرح نماییدبسیاری از سوالات و درخواست های کاربران در قسمت نظرات پاسخ داده شده استبرای انتشار آثار معماری خود در سایت از بخش تماس با ما در ارتباط باشید 

خرید و دانلود دانلود پاور پوینت  مرمت حمام آخوند ارومیه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.