138 - چگونه توانستم رفتارهای نامطلوب دانش آموزان را با استفاده از روش های نوین تدریس همیاری ، رویدادی ، ساخت گرایی و ایجاد انگیزش بهبود بخشم . - فایل PDF
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بیان مسئله
توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله
گردآوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها
انتخاب راه جدید موقتی
شناسایی، توجه و استفاده از مهارت ها و علایق فردی دانش آموزان(راهبرد کمکی جهت تغییر رفتارهای نامطلوب) -
گروه بندی -
انتخاب نحوه ی بارم بندی، اعلام آن به کلاس و تشریح نحوه ی طراحی سئوال -
ارزشیابی آغازین -
انتخاب روش تدریس -
اهداف-
ارزشیابی پایانی -
شیوه ی ارائه ی پاداش -
آموزش مهارت های مطالعه و راهبردهای یادگیری -
آموزش غیر مستقیم مهارت های روابط اجتماعی، با عنوان دمی با نسیم نفس بزرگان
پنجره ی آزاد کلاس
آموزش روش تحقیق-
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن -
گردآوری اطلاعات (شواهد 2)
ارزش یابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن
نتیجه گیری
پیشنهاد ها
منابع و ماخذ