چگونه توانستم رفتارهای نامطلوب دانش آموزان را با استفاده از روش های نوین تدریس همیاری و رویدادی و ایجاد انگیزش بهبود بخشم

  چگونه توانستم رفتارهای نامطلوب دانش آموزان را با استفاده از روش های نوین تدریس همیاری و رویدادی  و ایجاد انگیزش بهبود بخشم

 

 

 

 

 

 

 

 

  138 - چگونه توانستم رفتارهای نامطلوب دانش آموزان را با استفاده از روش های نوین تدریس همیاری ، رویدادی ، ساخت گرایی و ایجاد انگیزش بهبود بخشم . - فایل PDF

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بیان مسئله

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله

گردآوری اطلاعات

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها

انتخاب راه جدید موقتی

شناسایی، توجه و استفاده از مهارت ها و علایق فردی دانش آموزان(راهبرد کمکی جهت تغییر رفتارهای نامطلوب) -

گروه بندی -

انتخاب نحوه ی بارم بندی، اعلام آن به کلاس و تشریح نحوه ی طراحی سئوال -

ارزشیابی آغازین -

انتخاب روش تدریس -

اهداف-

ارزشیابی پایانی -

شیوه ی ارائه ی پاداش -

آموزش مهارت های مطالعه و راهبردهای یادگیری -

آموزش غیر مستقیم مهارت های روابط اجتماعی،  با عنوان دمی با نسیم نفس بزرگان

پنجره ی آزاد کلاس

آموزش روش تحقیق-

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن -

گردآوری اطلاعات (شواهد 2)

ارزش یابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن

نتیجه گیری

پیشنهاد ها

منابع و ماخذ



خرید و دانلود   چگونه توانستم رفتارهای نامطلوب دانش آموزان را با استفاده از روش های نوین تدریس همیاری و رویدادی  و ایجاد انگیزش بهبود بخشم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.