پیشگفتار 1
1-تاریخچه تاسیس ایران خودرو 2
ساخت سواری 3
کنترل کیفی 4
سیستم واکنش سریع 5
دستورالعمل های اجرایی ارزشابی بدنه
1-هدف 6
2-محدوده اعتبار 7
3-تعاریف و مفاهیم 7
4-فضای اتاق شاپ دمریت 10
5-نمونه برداری 10
6-نحوه انجام آدیت 11
7-ثبت اطلاعات 12
8-برگزاری جلسات 12
دستورالعمل اجرایی ارزشیابی محصول در بدنه سازی
1-هدف 14
2-محدوده اعتبار 14
3-تعاریف و مفاهیم 14
4-مراحل انجام کار و مسئولیتها 15
5-تغییرات 19
6-مستندات 19
الف)نحوه درست کردن شابلونهای دهانه شیشه خور جلو و عقب 26
ب)نحوه ست کردن شابلون چراغهای عقب بر روی بدنه 26
ج)نحوه ست کردن شابلون سپر عقب روی بدنه 27
د)نحوه ست کردن شابلون سپر جلو 27
ه)نحوه ست کردن شابلون چراغهای جلو 28
سیستم ممیزی و ارزیابی محصول باید به عنوان نماینده مشتری در شرکت قادر به اندازه گیری نوسانات و تغییرات سطح کیفی محصول و اعلام سریع آن به منظور اتخاذ تصمیمات مناسب باشد. به منظور تعیین سطح کیفیت محصول و اندازه گیری آن از سیستم های هدفگذاری کیفی استفاده می شود. در سیستم های هدفگذاری معمولا با توجه به چندین پارامتر از جمله اهمیت محصول ، قیمت محصول ، اهداف استراژیک شرکت و ... برای هر محصول یک هدف کیفی تعیین می گردد و برنامه های کیفیت در راستای دستیابی به این اهداف طرحریزی می شود. سیستم ممیزی در هر گام از زمان باید قادر به محاسبه پارامترهای مهمی چون فاصله از هدف، عوامل اصلی انحراف از هدف ، عوامل اصلی بهبود یا افت کیفیت و بسیاری نتایج و محاسبات پردازش شده دیگر باشد. و درصورتیکه سطح کیفیت خودرو از حد خاصی کمتر شد هشدارهای لازم را اعلام نماید. بدین منظور هرگاه که فاصله از هدف به حد خاصی می رسد به صورت خودکار و توسط سیستم با پردازش اطلاعات مربوط به ایرادات عوامل اصلی انحراف از هدف تعیین و با ارسال هشدار کیفی به متوالیان مربوط اعلام می گردد. مدیریت ارشد شرکت با استفاده از سیستم اطلاعات مدیریت MIS شرکت از وضعیت کیفی محصولات مختلف در هر لحظه از زمان با خبر می شود و در صورت مشاهده تغییرات محسوس قادر به اجرای عملیات بازدارنده مناسب می باشد.