مقاله درمورد پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

مقاله درمورد پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:247

 

فهرست مطالب:

صفحه                                        عنوان

مقدمه 7گرافیک و تبلیغات نوین 12فصل اول: آرم و نشانه ها 22فصل دوم: اوراق اداری 38فصل سوم: پوستر 55فصل چهارم: کاتالوگ و بروشور 88فصل پنجم : فولدر 124فصل ششم: بیلبورد 128فصل هفتم: استند 148فصل هشتم: هدایای تبلیغاتی 162  فصل نهم: بسته بندی 187فصل دهم: لیبل 209فصل یازدهم: طراحی جلد 212

 

مقدمه :

علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصویری همراه انسان بوده است . تصاویر موجود در غارها، زمینه های پیدایش خط ، نمادهای ریاضی در علوم و همچنین سایر زمینه های مختلف ریشهای ابتدایی پیدایش علائم می باشند.

امروزه طراحی آرم یا نشانه از جمله وظایف هنرمند و طراح گرافیک می باشد. هر سازمان یا موسسه ای به هنگام شکل گیری، درصدد طراحی یک نشانه و آرم برای خود می باشد تا بدین وسیله بتواند هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی نماید .

اصولا آرم یا نشانه مشخصه اصلی هویت سازمانی بوده و حکم امضاء و مهر آن را دارد .

بنابراین طراحی یک آرم بایستی با احتساب تمامی جنبه های مختلف و بررسی دقیق صورت پذیرد. یک پوستر ، بروشور و یا یک صفحه از روزنامه که توسط هنرمند گرافیک صفحه آرایی شده است یک زمان کوتاهی را به خود اختصاص داده و سپس ، تصویر جدیدی جای آن را می گیرد اما یک نشانه اغلب دارای تاریخ مشخص و معینی نیست

گرافیک در عرصه تبلیغات:

زمانیکه از خواب بیدار می شویم و برای وزرش صبحگاهی تلویزیون را روشن می کنیم ، تبلیغ پفک نمکی ، سس سالاد ، شامپو ، جوراب ، بخاری ، یخچال و بسیاری از تبلیغات تلویزیونی را به ناچار می بینیم . وقتی از منزل خارج می شویم باز هم یک سری از تبلیغات بوسیله رادیو به



خرید و دانلود مقاله درمورد پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.