دانلود مقاله آموزش فتوشاپ قسمت 2 - 5 صفحه

دانلود مقاله آموزش فتوشاپ قسمت 2 - 5 صفحه

آموزش فتوشاپ قسمت 2

به صورت متنی در قالب یک فایل ورد

با کمترین قیمت

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:5

چکیده :

File info

به کمک این گزینه می توانید اطلاعاتی را درباره فایل جاری (هم بدهید و هم بگیرید)

درقسمت قبلی ما درباره گزینه Save for web گذرا مطالبی را گفتیم در این قسمت جامع تر و بیشتر به این مقوله خواهیم پرداخت

Save for web

گفتیم به کمک این گزینه فایل را می توان برای استفاده بر روی اینترنت استفاده نمود. زمانی که این گزینه زده شود پنجره بزرگی در صفحه نمایان می شود که این پنجره شامل چند قسمت از جمله پنجره کاری و قسمت پارامترها می باشد درست راست پنجره کاری شما می توانید به پارامترهای این پنجره دست پیدا کنید که در زیر هریک از پارامترها را توضیح خواهم داد.

قسمت Settings

در این قسمت شما چند فیلد عددی و منوهای کرکره آی در دست داری أتولین منوی کرکره آی تعیین کنفضه نوع فرمت و میزان کیفت تصویر به صورت پیش فرض می باشد که هر کدام از آنتا مقدار و فرمت خاص تستند و برأی سهول در کار در اختیار ما قرار ضاده شده آست.

قسمت بعدی نیر یکو منوی کرکره آی می باشد در این قسمت فقط برأی تامین نوع فرمت     (یا جنس) فآیل می باشد در زیر همین منوی کرکره آی منوی دیگری قرار دارد که بسته به نوع فرمت تعیین شده تنظیماتی را دارا می باشد .

به عنوان مثال برأی فرمت Jpeg چهار گزینه به شرح زیر دارا می باشد:

Low : کم کیفت

Medium :کیفت متوسط

High : کیفت خوب

Maximam :کیفت عالی

البته می توان میزان کیفت را به صورت دستی نیر انجام داد. این کار را می توان به کمک پارامترQuality انجام داد هرچه عدد بیشتر کیفت بهتر هر چه عدد کم کمتر کیفت بدتر.

گزینه Blur

به کمک این گزینه می توان یکو صحنه را محو نمود.

گزینه Matte

به کمک این گزینه می توان رنگ پشت زمینه اگر قسمتی از عکس وجود نداشته باشد و پشت زمینه معلوم باشد را تعیین نمود و رنگ آمیزی کرد.

در پایین دو برگه Color table , Imagesize وجود دارد در پنجره اول شما می توانید در فرمت Gif یکو پالت رنگ در اختیار داشته باشید . و در قسمت دوم می توانید اندازه تصویر را تغییر دهید زمانی که اندازه مورد نظر خود را در فیلد عدد وارد نمودید دکمه Apply روشن می شود بازدن این دکمه تنظیماتی که تعیین نمودید اعمال می شود و عکس کوچک یا بزرگ می گردد.

حالا عکس شما آماده می باشد برأی ذخیره سازی و استفاده بر روی اینترنت این پنجره بعد از ذخیره سازی خود به خود بسته خواهد شد.

و...

NikoFile



خرید و دانلود دانلود مقاله آموزش فتوشاپ قسمت 2 - 5 صفحه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.