شلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:62
فهرست و توضیحات:
عنوان صفحه
پیشگفتار
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه ......................................... 2
بیان مسئله .................................... 4
سوالات تحقیق
اهداف تحقیق ................................... 6
فرضیات ........................................ 7
تعریف نظری وعملیاتی ........................... 9
اهمیت وضرورت تحقیق ............................ 10
پیشینه تحقیق .................................. 11
فصل دوم : ادبیات نظری تحقیق
مثدمه ......................................... 15
بخش اول : مطبوعات
تاریخ مطبوعات ایران .................. 16طرز انتشار ........................... 20نخستین مطبوعات ایران ................. 21پیدایش تفکرات سیاسی ونقش مطبوعات وشکل گیری آنها 21ضعف وقدرت مطبوعات در برخورد با سیاست 23وسایل خبری وسیاست .................... 25ارتباطات ورسانه های همگانی ........... 27بخش دوم : خبر ................................. 29
اخبار سخت ............................ 31اخبار ویژه ........................... 33گزارش تحقیق .......................... 33وسعت خبر.............................. 34تداوم خبر ............................ 35تنوع خبر ............................. 35ضمیمه خبر ............................ 36اعتبار وتاثیر گذاری آن ............... 39بخش سوم : اعتبارمنابع خبر...................... 40
اعتبار منبع خبر از نگاه روانشناسی .... 40قدرت منبع خبر ........................ 41تاثیر جنسیت در اعتبار منبع خبر ....... 42گزینش گر خبر ......................... 42همگنی منبع خبر وگیرنده ............... 43بخش چهارم : عوامل تاثیرگذار بر مطالعه
عامل جنسیت ........................... 44عامل سن .............................. 45سطح سواد وتحصیلات ..................... 46انگیزه ها وعلائم ...................... 47بخش پنجم : نظریه های مرتبط .................... 47
نظریه استفاده و خشنودی ............... 471-1-رویکرد استفاده وخشنودی ............ 51
2-1- خشنودی های مطلوب ومکتسب ......... 52
3-1- نیازها وانگیزه ها ................ 54
2- نظریه چشم داشت ارزش .................. 56
خشنودی ............................... 57
3-الگوی استفاده وتاثیر .................. 57
1-3- الگوی مصرف پیامهای وسایل ارتباط جمعی( استفاده وتاثیر )................................. 59
2-3- پیامدها واثرات آن ................ 61
4-نظریه دست بندی های اجتماعی ............ 62
پیشگفتار :
در تحقیق حاضر که با عنوان میزان بهره مندی دانشجویان از اهداف سیاسی مطلبوعات است شامل 5 فصل میباشد .
فصل اول : کلیات تحقیق که شامل مقدمه وبیان مسئله است دربخث اهداف تحقیق ما به دو هدف اصلی وفرعی اشاره کرده ایم که هدف اصلی آن بررسی رابطه بین رشته تحصیلی دانشجویان ومیزان بهره مندی از اخبار سیاسی مطبوعات به منظور شناخت بیشتر گرایش دانشجویان نسبت به مطبوعات سیاسی وتوصیف وضعیت دانشجویان از نظر میزان بهره گیری جهت ارائه راهکارها ودر بحث اهداف فرعی مابه بررسی رابطه بین پایگاه اقتصادی اجتماعی دانشجویان وجنس وتنوع وتازگی مطالب روزنامه ها ومیزان بهره مندی آنها از اخبار سیاسی مطبوعات رابطه معنی داری وجود دارد وآیا تنوع وتازگی مطالب سیاسی با عث گرایش دانشجویان با توجه به رشته تحصیلی آنان به خواندن روزنامه می شود .