بازاریابی در خرطوم فیل

بازاریابی در خرطوم فیل

با گسترش دنیای ارتباطات و به‌ویژه ایجاد شبکه جهانی اینترنت، اکنون مشتریان با عضویت در شبکه‌های اجتماعی، تجربیاتشان را با یکدیگر در میان می‌گذارند و از این رو، بازاریابان نسبت به گذشته با مشتریانِ آگاه‌تری روبه‌رو هستند و هر مشتری، فردی مدعی و مطلع است و تنها استفاده از روشهای سنتی و منسوخ در بازاریابی برای پیروزی در فرایند ارزش‌آفرینی و کسب ثروت از علم، در مورد کالاها و خدمات دانش‌بنیان کفایت نمی‌کند.تا آنجا که به سوابق مخترعان ایرانی مربوط میشود، تبدیل دانش به فن ، چندان مشکل غیر قابل حلی برای ایشان نبوده است و جوانان ما در تبدیل اندیشه خود به دستگاهی که کار کند توانمند بوده اند ولی بزرگترین مشکل نوآوران و صاحبان ایده آن است که طرح اولیه خود را به گونه ای “تجاری سازی ” کنند که قیمت تمام شده آن “صرفه اقتصادی” داشته باشد تا بتوان آم را به بازار مصرف عرضه کرد و در برابر رقبا تاب آورد.  این کتاب بر آن است تا توجه خواننده علاقه‌مند را به تغییر در نظام فکری بازاریابی‌اش وادارد.
 نویسنده / مترجم : حسین مجدفر زبان کتاب : فارسی حجم کتاب : 1.5 مگابایت نوع فایل : PDF تعداد صفحه : 36  برای خرید اینجا کلیک کنید

 



خرید و دانلود بازاریابی در خرطوم فیل


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.