دانلود بازی طبیعت بیجان دوبله فارسی (Still Life Farsi)

دانلود بازی طبیعت بیجان دوبله فارسی (Still Life Farsi)

ویکتوریا مک فرسن یک کاراگاه حرفه ای FBI است که در زمینه یک سری از قتلهای زنجیره ای تحقیق می کند. تعداد اجسادی که تاکنون یافته شده 5 عدد بوده و او هیچ سرنخی در دست ندارد . بجز مدارکی که به طور اتفاقی بدست می آورد و رئیس او مرتباً درباره نحوه پیشرفت پرونده اش او را مورد مؤاخذه قرار می دهد.

برای فرار از این شرایط او تصمیم می گیرد تا به خانه پدری اش که در حومه شهر واقع شده سری بزند . از آنجائیکه زمان تعطیلات سال نو نزدیک است او و پدرش درباره خانواده شان با هم گفتگو کرده و خاطرتشان را یادآوری می کنند. از جمله کسانی که در این میان راجع به او صحبت می شود. پدربزرگ ویکتوریاست که سابقاً یک کاراگاه خصوصی بوده است. یادآوری خاطرات ویکتوریا را برآن می دارد تا دفترچه خاطرات او را خوانده و درمیان پرونده های قدیمی او با پرونده ای روبرو می شود که موارد قتل موجود در آن با قتلهای اخیر شیکاگو مطابقت و مشابهت فراوانی دارد .

 Still Life را شاید بتوان دنباله Post Mortem دانست . شخصیت اصلی هر دو داستان گوستاو مک فرسن است. البته در این بازی داستان دیگری روایت شده و داستان آن به بازی Post Mortem ارتباطی ندارد ولی شخصیتی که در بازی طبیعت بیجان میبینید همان شخصیت بازی جنایت کار هتل اورفه میباشد. در اینجا علاوه بر دنبال کردن پرونده قتلی در شیکاگو توسط ویکتوریا مک فرسن که نوه همان گوستاو مک فرسن  Past Mortem است مرتباً به دوران قبل بازگشته و در زمانی میان حال و گذشته سیر می کنیم که این از نقاط قوت بازی به حساب می آید .

آموزش اجرای این بازی روی ویندوز 7 در فایل های دانلودی قرار داده شده است

 

برای دیدن آموزش نصب بازیها ارائه شده در سایت بازیـــفا فایل آموزشی زیر را دانلود کنید

دانلود فایل آموزش نصب بازیهای ارائه در سایت بازیــــفا

 



خرید و دانلود دانلود بازی طبیعت بیجان دوبله فارسی (Still Life Farsi)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.