موضوع فارسی :مدل سازی یک معماری واکنش-مشورتی هیبرید نسبت به
تحقق رفتار کلی پویا از یک SUV
موضوع انگلیسی :Modeling a hybrid reactive-deliberative architecture towards
realizing overall dynamic behavior of an AUV
تعداد صفحه :10
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2012
زبان مقاله : انگلیسی
در میان تمام معماری محاسباتی موجود به تصویب رسید برای کنترل رفتار آب خودگردان وسایل نقلیه
(AUVs)، روش مشورتی واکنش ترکیب موثر ترین روش و قابل توجهی به سوی رفتاری است
کنترل خودرو. کارهای زیادی شده است در آن قرار داده و با ادبیات است. با این حال، کمی کار در انجام شده است
دامنه مدل سازی سیستم با دیدگاهی نسبت به شبیه سازی و تجزیه و تحلیل رفتار دینامیکی سیستم به عنوان توسط اداره
معماری کنترل ترکیبی. این تلاش در مرحله طراحی، در جایی که خطا تشخیص می تواند به راحتی انجام می شود بسیار مهم است
و تصحیح برای. هدف از این مقاله ارائه یک مدل برای معماری به تصویب رسید و شبیه سازی رفتار دینامیکی
از سیستم. بحث در مورد سازمان منطقی و یکپارچگی بین ماژول های مختلف ارائه شده است، از جمله
انتزاعی بین لایه دستگاه و کنترل سیستم های فرعی. رفتار دینامیکی کلی سیستم متوجه شده است
از طریق یک دستگاه سیستم محدود ترکیبی (FSM)، در نتیجه برگزاری نمایشگاه ترکیبی ضروری بین یک لایه واکنش مداوم
و گسسته مبتنی بر رویداد مشورتی زیر سیستم. مدلسازی الزامی FSM و کنترل-زیر سیستم شده است با انجام
Stateflow / SIMULINK از نرم افزار Matlab.