پاورپوینت آموزشی + نمونه عملی و فرم های تکمیل شده QFD

پاورپوینت آموزشی + نمونه عملی و فرم های تکمیل شده QFD

چطور به رضایتمندی مشتری دست پیدا کرده و چطور آنرا ارزیابی کنیم 

اگر بخواهیم از دیدگاه مشتری ارزیابی شویم به چه نکاتی اشاره می کنیم .آیا دیدگاههای مشتری را می شناسیم.

 

هدف از کاربرد منظم و پی در پی تحلیل رضایت مشتری در واقع بهبود مداوم همکاری میان مشتری و تامین کننده در جهت منافع هر دو انهاست .در دراز مدت بهبود مستمر با هدف مشارکت طولانی مدت میان مشتری و تامین کننده از رضایت مشتری به اشتیاق مشتری گسترش می یابد.شامل 5 فایل XL , 2فایل پاور پوینت

 



خرید و دانلود پاورپوینت آموزشی + نمونه عملی و فرم های تکمیل شده QFD


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.