این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش در 37 صفحه می باشد.
مقدمه
با توجه به این درس وآشنا شدن دانش آموزان با آن و گذراندن آن در دوره های بعدی تحصیلی و کشف استعداد های خود می توانند تصمیم بگیرند که به دبیرستان بروند یا هنرستان و یا چه رشته ای را انتخاب کنند
از آنجا که استفاده از رایانه (کامپیوتر) در سن دانش آموزان ابتدایی اصولا به عنوان وسیله بازی می باشد نه یک ابزار کار لذا برآن شدیم تا با این وسیله که امروزه جز دانش روز بشری است و کسی
که کار با آن واستفاده از آن را نمی داند بیسواد تلقی میشود میزان یادگیری را در دانش آموزان افزایش دهیم.
فهرست مطالب
چکیده. 5
مقدمه. 6
مقدمه و وضعیت موجود. 7
شواهد (1) مشاهده. 8
فن آوری واطلاعات چیست ؟. 8
مصاحبه. 9
جمع آوری اطلاعات. 9
ج)یافته های علمی: 10
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش. 11
استفاده موثر از فناوری. 13 ارزشیابی اثربخشی فناوری اطلاعات. 13 قابلیت انعطاف فناوری و یادگیری الکترونیکی. 17 جمع بندی و نتیجه گیری. 20دانش آموزان. 22
تجزیه وتحلیل. 24
ارائه راه حل موقت. 26
روشها وراهکارهها. 26
روش بازی با حروف. 27
راه کار دوم برای حل شناخت سریع تر حروف انگلیسی ودکمه های صفحه کلید 28
راهکار سوم برای اموزش سریع وخواندن حروف انگلیسی. 29
شواهد(2). 30
اجرای راه حل. 30
اعتبارسنجی. 31
پیشنهادات. 32
منابع. 33