نگرشها و ذهنیتها درباره سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

با توجه به اهمیت فراوان شرکت های کوچک و متوسط در اقتصاد و اشتغال ، این شرکت ها در کشور های در حال توسعه، با مشکلات متعددی روبرو هستند و از همه ظرفیت آنها استفاده نمی شود . و در عین حال جهان به سمت اقتصاد باز و ایجاد محیط رقابتی حرکت می کند . اگر این شرکت ها با یک روش علمی خود را آماده برخورد با چنین موقعیتی نکنند ، نمی توانند در محیط رقابتی باقی بمانند.



خرید و دانلود نگرشها و ذهنیتها درباره سیستم مدیریت ارتباط با مشتری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.