تحقیق روش های تدریس

تحقیق روش های تدریس


لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:24

 

یک مفهوم،مجموعه ای ازموضوعات یاحوادثی است که درخصوصیات و نام مشترک،سهیم هستند.کلارک توصیه میکند که آموزش مفهومی باید پیرامون چهار عنصر تعریف، مثال، غیرمثال و مقایسه ساختار داده شود. اینگونه است که همیشه زمان تدریس مفاهیم، یک تعریف و مثالهایی از آن مفهوم همچنین اگر ممکن باشد غیرمثالها و مقایسه هایی ارائه می گردد.

تدریس  یک مفهوم

تعریف مفاهیم:

مثال و غیرمثال  مفاهیم :

مقایسه (قیاس) مفاهیم:

نتیجه:

روشهای تدریس 

الگوها و روشهای تدریس

الگو چیست؟

عزیزان را رجوع میدهم به انواع کتابهای روانشناسی تدریسی یا تربیتی و نمونه آن :

ویژگیهای الگوهای پیش سازمان دهنده  :

در مورد جمع آوری اولیه اطلاعات اولیه که فرمودید.

روشهای سنتی تدریس

چه مثبت و چه منفی :

روش سخنرانی چیست و ما چه کار باید بکنیم

 آیا زمان برای کسب اطلاعات جدید دارد یا نه

گام دوم: آمادگی عاطفی است :

این مرحله آمادگی عاطفی، آمادگس تجهیزاتی :

این مرحله آمادگی است که هنوز وارد کلیات نشدم :

اما مرحله دوم ، مقدمه سخنرانی :

در مرحله سوم ارائه متن سخنرانی است :

 ارزشیابی یک محرک است

 فعالیت جسمی :

 تن صدا بسیار مهم است :

روش حل مسئله

طرح مسئله با شیوه های مختلف :

روش نهایی علمی

روشهای سنتی :

 اولین مرحله،‌ آمادگی است

مرحله دوم مرحله توضیح :

روش آزمایشگاهی

تقسیم کار و تقسیم وظایف را باید انجام بدهند

 



خرید و دانلود تحقیق روش های تدریس


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.